Pyetje drejtuar rebiovcave dhe pseudoselefive që e përkrahin dhe e mbështetin shtetin e regjimit Saud në veçanti dhe shtetet e tjera të kufrit në përgjithësi
Shejh Faris ez-Zahrani, Allahu e mëshiroftë, pyet dhe thotë:
- Çfarë është vendimi në lidhje me sundimtarin që nuk gjykon me atë që Allahu, xhele shanuhu, e ka zbritur, dhe të cilët nuk e zbatojnë hududin (dënimin me sheriat) dhe ligjet islame?
- Çfarë është vendimi në lidhje me ata të cilët gjykojnë sipas ligjeve të tagutave në vend të ligjeve të All-llahut?
- Çfarë është vendimi në lidhje me sundimtarin që sjellë ligjet e veta përveç ligjit të All-llahut dhe vetës ia përshkruan karakteristikat dhe atributet hyjnore?
- Çfarë është vendimi në lidhje me sundimtarët që e bëjnë haramin hallall dhe hallallin haram ?
- Çfarë është vendimi lidhur me sundimtarët që luftojnë kundër Allahut, xhele shanuhu, të Dërguarit të Tij, salallahu alejhi ve selem, dhe besimtarëve, duke përdorur teknika të ndryshme të tilla siç është lufta kundër terrorizmit?
- Çfarë është vendimi lidhur me sundimtarët që i largojnë njerëzit nga feja e All-llahut dhe tevhidi i pastër duke bërë intriga ditë dhe natë me shpresë që do të kenë sukses me intriga?
- Çfarë është vendimi me sundimtarët që e urrejnë atë që Allahu, xhele shanuhu, e shpalli rreth besimit, teuhidit dhe xhihadit?
- Çfarë është vendimi lidhur me sundimtarët që tallen me fenë e Allahut dhe evlijat e Tij?
- Çfarë është vendimi lidhur me sundimtarët që tallen me fenë e Allahut dhe evlijat e Tij?
- Çfarë është vendimi lidhur me sundimtarët që e lejojnë dhe e bekojnë esh-shirkun el-ekber (shirkun e madh), dhe ata nuk lejojnë dhe nuk duan ndonjë ndryshim në lidhje me këtë?
- Çfarë është vendimi lidhur me sundimtarët që janë në aleancë deri në palcën e eshtrave me armiqtë e umetit (çifutët dhe krishterët) që janë në shërbimin e tyre dhe i mbrojnë interesat e tyre?
Gjithashtu po pyes edhe unë (stafi i kësaj faqeje "Rabiovcat dhe realiteti i tyre"):
-Çfarë është vendimi i atij i cili nuk gjykon me Librin e All-llahut, por gjykon me ligje tjera që i ka vendos p.sh. Kemal Ataturku ose Mubaraku ose para tij Naseri apo ndokush tjetër dhe pas këtij vjenë një tjetër udhëheqës në pushtetë dhe gjykon me këto ligje si dhe shton diçka nga ato ligjet e kufrit që i kanë vendosur ata vetë apo hjekë diçka prej këtyre ligjeve që i kanë përzier ata. Dmth diçka kanë marrë prej komunizmit, diçka prej sekularizmit, diçka prej demokracisë, diçka prej Islamit, e kështu me radhë, dhe pastaj e kanë formuar një kushtetut dhe ligjë për ti gjykuar dhe obliguar njerëzit me to, e që kjo dmth e kanë zëvendësuar gjykimin me librin e Allahut me gjykimin e ligjeve të kufrit dhe shirkut të qafirave.
E kush më jep mua argumentë se dispozita e tij nuk është njëjtë si dispozita e Xhingis Khanit ose kazaani (udhëheqësi në kohën e Ibni Tejmijes) i cili pranoi Islamin por në ligjin - sheriatin e Allahut bëri ndryshim, ka shtuar atë çfarë ka dashur si dhe ka refuzuar atë çfarë ka dashur dhe i ka zëvendësuar ato ligje me disa ligje tjera të cilët e quajtën atë jasik, edhe tash dispozita e tij a nuk është njëjtë me dispozitën e këtyre udhëheqësave sot ???
Për çka prap u burgos shejh Sulejman el- Uluvani në vitin e kaluar edhe plotë dijetarë tjerë nga e ashtuquajtura “ SHTETI I TEUHIDIT ”???
Ai u burgos jo për diçka tjetër por vetëm për shkak fetvasë së tij e cila kundërshton akiden dhe menhexhin e familjes Saude, e cila kundërshton kufrin e shtetit të Saudisë dhe i ka sfiduar të gjithë dijetarët e atij shteti që të debatojnë haptazi para kamerave nëse nuk pajtohen me të, por ata heshtën dhe nuk ju përgjigjen thirrjes së tij !!!
Ai u burgos jo për diçka tjetër por vetëm për shkak fetvasë së tij e cila kundërshton akiden dhe menhexhin e familjes Saude, e cila kundërshton kufrin e shtetit të Saudisë dhe i ka sfiduar të gjithë dijetarët e atij shteti që të debatojnë haptazi para kamerave nëse nuk pajtohen me të, por ata heshtën dhe nuk ju përgjigjen thirrjes së tij !!!
E ashtuquajtur Arabia Saudite ose shteti i teuhidit së bashku me dijetarët e saj le ti marrin librat e Ibni Tejmijes, tefsirin e Ibni Kethirit edhe të gjitha librat e tjerë nga dijetarët e medh-hebit hanbeli, pasi që janë në këtë medh-heb ata, le ti marrin librat e shejh Muhamed ibn Abdul vehabit, Abdul aziz ibn Sulejmanit, dhe librat e El-Dureru Es-Senije, madje le ti marrin fetvat e dijetarëve të saj të viteve të nëndhjeta e kështu me radhë dhe le ti kallin të gjitha këto libra, le ti kallin, pasi këto libra plotësishtë e kundërshtojnë akiden dhe menhexhin e tyre edhe pse pretendojnë që i respektojnë këta dijetarë dhe janë pasues të tyre, por prap nuk e kanë marrë qëndrimin e tyre kundër ligjeve të fabrikuara ???
Nuk ka njeri që nuk di dhe nuk ka ndëgjuar për tefsirin e Ibni Kethirit! Ai lexues të nderuar e ka sjellur ixhman – pajtimin e të gjithë dijetarëve për mosgjykimin me Librin e Allahut, dhe thotë: ”Andaj, ai që le Sheriatin (Ligjin) e qartë, i cili i është shpallur Muhammed Ibn Abdullah - Vulës së Profetëve, dhe merrë hukmin (gjykimin) nga të tjerët pos tij nga ligjet e kufrit të cilat janë të anuluara, ai nuk ka besuar. Prandaj, si është gjendja e atyre që marrin hukmin nga 'Jasik-u (ligjin e tatarëve, të cilët përzien rregullat e Sheriatit me rregulla të shpikura) dhe i japin përparësi ?!
Ai që vepron kështu ka bërë kufr (nuk ka besuar) SIPAS IXHMAS SË MUSLIMANËVE.” Al-Bidajah va Nihajah, V. 13/ 119
Ai që vepron kështu ka bërë kufr (nuk ka besuar) SIPAS IXHMAS SË MUSLIMANËVE.” Al-Bidajah va Nihajah, V. 13/ 119
Gjithashtu Allahu subhanehu ve teala në Librin e vetë, thotë:
''... A thua mos po kërkojnë gjykimin e kohës së injorancës, po për një popull që bindshëm beson, a ka gjykim më i mirë se ai i All-llahut? (El-Maide:50)
''... A thua mos po kërkojnë gjykimin e kohës së injorancës, po për një popull që bindshëm beson, a ka gjykim më i mirë se ai i All-llahut? (El-Maide:50)
O Selman ibn abdul aziz, o Erdogan, o ju kryetarë dhe pushtetarë që po pretendoni se jeni muslimanë, a mos po kërkoni gjykimin e kohës së injorancës, a ka gjykim më i mirë se ai i All-llahut nëse me të vërtetë jeni besimtarë???
Kur ti merrni ju ligjet e qafirave dhe i leni ligjet e Allahut dhe i gjykoni njerëzit me to, atëherë ti je qafir.
Ibni Kethiri në tefsirin e këtij ajeti thotë: “Allahu i madhërishëm i qorton ata që nuk gjykojnë sipas ligjit të qartë të Allahut, i cili përfshin çdo mirësi dhe ndalon nga çdo e keqe, por gjykojnë në bazë të mendimeve, epsheve dhe marrëveshjeve të tyre, të cilat i kanë sajuar njerëzit, duke mos u bazuar në ligjin e Allahut, njëjtë sikur gjykonin në kohën e paganizmit në bazë të devijimeve dhe injorancës së tyre, der te të cilat arritën me mendimet dhe pasionet e veta. Këtë status e kanë pasur edhe ligjet e tatarëve të bazuara në polotikat mbretërore, të cilat i trashiguan nga mbreti i tyre xhengis kani, i cili ua përpiloi atyre një kanun të quajtur “Jasik”, që ishte sinonim i kodit të përpiluar nga dispozita që i kishte kopjuar nga kanune të ndryshme: Hebraike, krishtere, nga legjilacioni islam etj. Ata i jepnin përparësi këtyre ligjeve ndaj gjykimit sipas librit të Allahut dhe Sunetit të Pejgamberit të Tij salallahu alejhi ve selem. Andaj, ai cili vepron në këtë mënyrë, është pabesimtarë që duhet të luftohet derisa të kthehet në ligjin e Allahut dhe të Dërguarit të Tij. Kjo është fetvaja e dijetarëve të mëdhenjë në atë kohë!!!
Ky ishte Ibni Kethiri, dhe sot ka njerëz të cilët i mbartin librat si gomarët...! I lexojnë librat e Ibni Kethirit, kurse bëhen mufti të shteteve sekulariste!!! Përplot janë librariat e tyre të mbushura me librat e Ibn Kethirit, por prap janë pjesë e sistemit sekularist!!! Si bajagi është Jurist, Fekih, Mufti por...
Kush mund të thotë se dispoziat e Erdoganit apo tagutave tjerë të shteteve të kufrit është ndryshe nga ajo e tij (xhingis khanit)???
Gjithashtu duhet ta kemi parasysh edhe këtë gjë, e cila është me rëndësi për tu cekur. Ai kryetar që ka pushtet, ushtri dhe fuqi për ta vendosur sheriatin e Allahut, nëse e ka këtë mundësi atëherë obligim e ka me sjellë dhe me vendosë sheriatin e Allahut, ngase ka fuqi dhe është në pushtet (p.sh. siç është Erdogani, apo siç ka qenë përpara Mursi në Egjypt) dhe ky kryetar a e ka vendosur sheriatin e Allahut edhe pse ka mundësi???
Në veçanti nëse ia shtojmë kësaj edhe pranimin e demokracisë dhe gjykimin me të, si dhe vepron në ujdi me ligjëvënësit dhe bashkohet me ata, s,ka dyshim se dispozita e tij është njëjtë si dispozita e tyre.
Pra, është e pamundur me qenë president apo udhëheqës i një populli të një shteti ku në të cilën nuk mbizotëron sheriati – nuk gjykohet me ligjin e Allahut në atë shtetë. Por mbizotëron ligji i cili është në kundërshtim me ligjin e Allahut e që ai njeri nuk mund ta marrë emërin tagut – zot i rrejshëm. Vallahin kjo është e pamundur, ngase kufri dhe imani, shirku, dhe tevhidi nuk ka mundësi të qëndrojnë së bashku në zemrën e një njeriu e që ky njeri prap me qenë musliman. Kjo është njëjtë sikur ai njeri i cili merrë abdes dhe falet edhe në të njëjtën kohë e prish abdesin, a i ka mbet diçka këtij njeriu nga abdesi dhe namazi i tij???
Nëse edhe pas kësaj dyshon dhe mendon se ka mundësi ai kryetar shteti me qenë musliman atëherë dije se nuk e ke kuptuar thelbin e kësaj feje dhe as që ke marrë erë në librat e teuhidit.
Të gjitha këto çështje në tërësi lidhen me familjen Saude.
Familja tagute Saude nuk mund ta duroj që dikush t´ia parashtroj këto pyetje themelore asaj.
Familja tagute Saude nuk mund ta duroj që dikush t´ia parashtroj këto pyetje themelore asaj.
Burimi: tibyan.co.cc
Përgatiti:Rabiovcat dhe realiteti i tyre
Post a Comment