"Shpërdorimi i gulatave me Ibrahimin alejhi selam"

"Shpërdorimi i gulatave me Ibrahimin alejhi selam"
Falënderimi i takon vetëm Allahut, paqja dhe mëshira e Allahut qoftë mbi të Dërguarin e fundit Muhamedin salallahu alejhi ue selem, mbi shokët e tij, mbi familjen e tij dhe të gjithë ata që e ndjekin rrugën e tij me të mirë deri në ditën e Gjykimit, më pas:
Kanë përmendur dijetarët se gjykimi mbi një gjë vjen pas kuptimit të realitetit të tij.
Çështja e cila do ta pĂ«rmendim nĂ« pika tĂ« shkurta Ă«shtĂ«: Tekfiri i atyre qĂ« i arsyetojnĂ« mushrikĂ«t me dyshime dhe interpretime tĂ« gabuara, a Ă«shtĂ« prej gjĂ«rave qĂ« e nxjerrin njeriun nga feja apo Ă«shtĂ« nga çështjet e gabuara dhe devijimeve tĂ« cilat nuk e nxjerrin njeriu nga feja derisa ti ngritet argumenti i qartĂ« nga Kur’ani dhe Sunneti nga njeriu qĂ« e kupton gjuhĂ«n e shpalljes?
Mbi kĂ«tĂ« çështje janĂ« shkruar shumĂ« shkrime dhe libra nga Ehli Sunneti ku e kanĂ« qartĂ«suar meselen tĂ« argumentuar me Kur’an dhe Sunnet, Allahu i shpĂ«rbleftĂ« qĂ« tĂ« gjithĂ«, mirĂ«po nĂ« kĂ«tĂ« broshurĂ« do tĂ« diskutojmĂ« vetĂ«m disa pika tĂ« cilat do tĂ« bĂ«jnĂ« edhe mĂ« tĂ« qartĂ« devijimin dhe humnerĂ«n e atyre tĂ« cilĂ«t i kanĂ« kaluar kufijtĂ« e Kur’anit dhe Sunnetit dhe kanĂ« kaluar nĂ« teprim dhe zullum ndaj muslimanĂ«ve me shpalljen e tyre si kafira dhe jobesimtarĂ« pa argument dhe fakt nga Kur’ani dhe Sunneti.
Dyshimin mĂ« tĂ« madhĂ« qĂ« e shpĂ«rdorin gulatĂ«t – tepruesit nga libri i Allahut subhanehu ue teala pĂ«r tekfirin e arsyetuesve tĂ« mushrikĂ«ve me dyshime dhe interpretime tĂ« gabuara Ă«shtĂ« ajeti i katĂ«rt i sures sĂ« bekuar “El-Mumtehine” ku thotĂ« Allahu tebarake ue teala:” Ju e keni shembullin mĂ« tĂ« mirĂ« te Ibrahimi dhe te ata qĂ« ishin me tĂ«, kur i thanĂ« popullit tĂ« vet: “Ne tĂ«rhiqemi prej jush dhe prej asaj qĂ« adhuroni, pos Allahut, nuk besojnĂ« tuajĂ«n, prandaj ndĂ«rmjet nesh e jush Ă«shtĂ« e hapĂ«t armiqĂ«sia e urrejtja derisa ta besoni vetĂ«m Allahun, NjĂ«!”Me pĂ«rjashtim tĂ« fjalĂ«s sĂ« Ibrahimit thĂ«nĂ« babait tĂ« vet: “UnĂ« do tĂ« kĂ«rkoj falje pĂ«r ty, po unĂ« nuk kam nĂ« dorĂ« asgjĂ« pĂ«r ty te Allahu!” Zoti ynĂ«, vetĂ«m Ty tĂ« jemi mbĂ«shtetur, vetĂ«m nga Ti jemi tĂ« kthyer dhe vetĂ«m te Ti Ă«shtĂ« e ardhmja! ((El-Mumtehine:4))
Ky ajet shpĂ«rdoret nga ata si bazĂ« mbi tekfirin e atyre qĂ« ndalen dhe i arsyetojnĂ« mushrikĂ«t duke mos pasur parasysh kurrfarĂ« dyshimi dhe as keqintepretimi ngase kjo Ă«shtĂ« nga “baza” e fesĂ« dhe nuk arsyetohet nĂ« bazĂ«n e fesĂ« askush prej njerĂ«zve.
Me termin asll-esencë ata kanë për qëllim: se tekfiri i mushrikut pa dallim përkatësimi është pjesë përbërëse e Shehadetit, kush nuk vjen me të (tekfirin) ai është kafir nuk vlen shqiptimi i shehadetit të tij ngase nuk e ka sjellur shtyllën kryesore të saj, andaj kjo është ajo e kota të cilën do ta asgjësojmë nëpërmjet fjalëve të Allahut të madhëruar, shpjegimeve të selefit dhe dijetarëve të nderuar.
ThotĂ« Allahu xhele ue ala:”Edhe lutja e Ibrahimit pĂ«r babain e vet nuk ishte tjetĂ«r, pos pĂ«r shkak tĂ« njĂ« premtimi qĂ« ia pat premtuar atij, e kur iu bĂ« e qartĂ« se ai Ă«shtĂ« armik i Allahut, u distancua prej tij. S’ka dyshim, Ibrahimi ishte shumĂ« i ndieshĂ«m dhe i butĂ«.” ((Et-teube:114))
ThotĂ« Imam Et-tabarij (310h) Allahu e mĂ«shiroftĂ« nĂ« shpjegimin e fjalĂ«s sĂ« Allahut: KanĂ« polemizuar dijetarĂ«t e tefsirit pĂ«r fjalĂ«n e Tij:” E kur iu bĂ« e qartĂ« se ai Ă«shtĂ« armik i Allahut, u distancua prej tij.”
KanĂ« thĂ«nĂ« disa prej tyre: DomethĂ«nia e kĂ«saj Ă«shtĂ«: Kur i Ă«shtĂ« bĂ«rĂ« atij e qartĂ« me VDEKJEN e tij si mushrik ndaj Allahut u distancua prej tij dhe e braktisi ISTIGFARIN – kĂ«rkimin e faljĂ«s pĂ«r tĂ«.
Ata që e kanë thënë këtë:
Na ka treguar Muhamed ibn Beshar duke thĂ«nĂ«, na ka treguar AbduRrahmani duke thĂ«nĂ«, na ka treguar Sufjani nga Habibi nga Said ibn Xhubejri nga Ibn Abbasi radiallahu anhu se ka thĂ«nĂ«: Vazhdonte tĂ« kĂ«rkoj falje Ibrahimi pĂ«r babĂ«n e tij derisa ndĂ«rroi jetĂ« “e kur iu bĂ« e qartĂ« se ai Ă«shtĂ« armik i Allahut, u distancua prej tij.”
Na ka treguar El-Harith duke thënë, na ka treguar AbdulAzizi duke thënë, na ka treguar Sufjani nga Habib ibn Ebi Thabit nga Said ibn Xhubejr nga Ibn Abbasi radiallahu anhu se ka thënë: Nuk është ndalur Ibrahimi duke kërkuar falje për babain e tij deri sa ka ndërruar jetë, e kur ka ndërruar jetë atëherë e ka ndalur kërkimin e faljes për të.
MĂ« ka treguar El-Muthena duke thĂ«nĂ«, mĂ« ka treguar Abdullahu duke thĂ«nĂ«, mĂ« ka treguar Muavije nga Alija nga Ibn Abbasi radiallahu anhu se ka thĂ«nĂ«:” Edhe lutja e Ibrahimit pĂ«r babain e vet nuk ishte tjetĂ«r, pos pĂ«r shkak tĂ« njĂ« premtimi qĂ« ia pat premtuar atij, e kur iu bĂ« e qartĂ« se ai Ă«shtĂ« armik i Allahut, u distancua prej tij, pra: Ka kĂ«rkuar falje pĂ«r tĂ« derisa ka qenĂ« gjallĂ« e kur ka ndĂ«rruar jetĂ« Ă«shtĂ« ndalur nga kĂ«rkimi faljes pĂ«r tĂ«.
Muxhahidi thotĂ«:”E kur iu bĂ« e qartĂ« se ai Ă«shtĂ« armik i Allahut, u distancua prej tij”,pra: kur ka vdekur.
Amr ibn Dinari thotĂ«: “E kur iu bĂ« e qartĂ« se ai Ă«shtĂ« armik i Allahut, u distancua prej tij”,pra: vdekja e tij duke qenĂ« ai kafir.
Dahhaku thotĂ«: “E kur iu bĂ« e qartĂ« se ai Ă«shtĂ« armik i Allahut, u distancua prej tij”,pra: Kur vdiç.
Katedeja thotĂ«: “E kur iu bĂ« e qartĂ« se ai Ă«shtĂ« armik i Allahut, u distancua prej tij”,pra: Kur vdiç nĂ« shirkun e tij atĂ«herĂ« u distancua prej tij.
*Parashtrohet pyetja: A e kishte të njohur Ibrahimi alejhi selam asllin- esëncën e fesë së Allahut kur ai kërkoi falje për babin e tij?
*Nëse thotë: Kjo ishte para se Allahu ta ndalojë Ibrahimin nga istigfari?
*Parashtrohet pyetja: E cila ishte dispozita e Ibrahimit alejhi selam nĂ« periudhĂ«n kur ai lutej pĂ«r prindin e tij, a nuk e dinte se ai Ă«shtĂ« mushrik ndaj Allahut kurse Allahu na e transmeton fjalĂ«n e Ibrahimit duke i thĂ«nĂ« prindit tĂ« tij:”O babai im mos e adhuro shejtanin.” ((Merjem:44)) pra e kishte tĂ« njohur gjendjen e babĂ«s sĂ« tij.
*Pastaj është e njohur se aslli-esenca e fesë tek të gjithë pejgamberët alejhimu selam ka qenë nje, nuk ka pezullim (neskh) në esëncën e fesë ashtu siç e kanë përmendur këtë dijetarët e muslimanëve.
Thotë Ahmed ibnu Tejmije (728h) Allahu e mëshiroftë:
“Libri i Allahut Ă«shtĂ« dy llojĂ«sh:
Lajm dhe urdhër, ashtu siç përmendëm.
Sa i pĂ«rket lajmit, nuk lejohet qĂ« ai tĂ« kontradiktohet.”
((Der’u Tearudil Akli ue nakl 5/208))
*Pra, lajmet e Kur’anit mbi asllin e fesĂ« nuk kontradiktohen, e as nuk pezullohen, andaj si Ă«shtĂ« e mundur qĂ« Ibrahimi alejhi selam ta kishte tĂ« fshehur kĂ«tĂ« asll-esencĂ« gjatĂ« gjithĂ« jetĂ«s sĂ« babaut tĂ« tij?!! Medito..
*Kjo argumenton se gulatët (tepruesit) në tekfir nuk e kanë kuptuar çështjen as nga afër e as nga larg.
Ky është mendimi i parë i mufesirave, pra se Ibrahimi alejhi selam ka kërkuar falje për prindin e tij deri në vdekje.
Thotë Imam Et-tabarij (310h) Allahu e mëshiroftë në vazhdim: Disa të tjerë kanë thënë: Domethënia e kësaj është: Kur iu bë e qartë atij në Ahiret, kjo ngase babai i tij do të ngjitet pas tij (Ibrahimit) kur do të dëshiron ta kalon Siratin dhe dëshiron ta kalon atë nëpërmjet tij derisa kur ti afrohet kalimit Ibrahimi kthehet me një të shikuar kah ai dhe e sheh babain e tij në fotografinë e majmunit apo hienës, e braktis atë dhe distancohet prej tij.
Ata që e kanë thënë këtë:
Said Ibn Xhubejri Allahu e mëshiroftë thotë: Vërtetë Ibrahimi do të thotë ditën e Kijametit: O Zoti im, prindi im, O Zoti im, prindi im, e kur ta thojë për të tretën herë, e kap atë për dore dhe kthehet e shikon atë dhe ai është bërë hienë, aty distancohet prej tij.
Të njëjtën fjalë e ka sjellur edhe nga Ubejd ibn Umejri.
Thotë Imam Et-tabarij (310h) Allahu e mëshiroftë: Mendimi më i drejtë në këtë është fjala e Allahut dhe ajo është njoftimi i Tij për Ibrahimin se atij kur i është bërë e qartë se babai i tij është armik i Allahut është distancuar prej tij dhe kjo në kohën e diturisë dhe bindjes së tij se ai është armik i Allahut, mushrik ndaj Allahut dhe kjo është koha e VDEKJES së tij në shirkun e tij.
[[ Xhamiul Bejan 14/518-523]]
Ibnu Haxheri (852h) Allahu e mëshiroftë thotë mbi vërtetësinë e zinxhirit: E ka nxjerrur Et-tabariju nga Habib ibn Ebi Thabit nga Said ibn Xhubejri nga Ibn Abbasi dhe zinxhiri i tij është sahih.
[[ Fet’hul Barij 8/500 ]]
Ibnu Kethiri (774h) Allahu e mĂ«shiroftĂ« thotĂ«: Ibrahimi alejhi selam ka kĂ«rkuar falje pĂ«r babĂ«n e tij gjatĂ« gjithĂ« jetĂ«s sĂ« tij, e kur ka ndĂ«rruar jetĂ« nĂ« shirk dhe i Ă«shtĂ« bĂ«rĂ« e qartĂ« Ibrahimit kjo Ă«shtĂ« kthyer nga kĂ«rkimi i faljes pĂ«r tĂ« dhe Ă«shtĂ« distancuar prej tij, ashtu siç ka thĂ«nĂ« i MadhĂ«ruari:” “ Edhe lutja e Ibrahimit pĂ«r babain e vet nuk ishte tjetĂ«r, pos pĂ«r shkak tĂ« njĂ« premtimi qĂ« ia pat premtuar atij, e kur iu bĂ« e qartĂ« se ai Ă«shtĂ« armik i Allahut, u distancua prej tij. S’ka dyshim, Ibrahimi ishte shumĂ« i ndieshĂ«m dhe i butĂ«.” ((Et-teube:114))
[[Tefsiru Ibni Kethir 3/290]]
*Medito nĂ« fjalĂ«n e Ibn Kethirit: “Ka kĂ«rkuar falje pĂ«r babĂ«n e tij gjatĂ« gjithĂ« jetĂ«s sĂ« tij, e kur ka ndĂ«rruar jetĂ« nĂ« shirk dhe i Ă«shtĂ« bĂ«rĂ« e qartĂ« Ibrahimit..”
Ebu Muhamed El-Bagavij (510h) Allahu e mĂ«shiroftĂ« thotĂ«: Katedeja ka thĂ«nĂ«: Pejgamberi salallahu alejhi ue selem ka thĂ«nĂ«: Do tĂ« kĂ«rkoj falje pĂ«r babin tim ashtu siç ka kĂ«rkuar falje Ibrahimi pĂ«r babin e tij” dhe Allahu i LartmadhĂ«ruar e zbriti kĂ«tĂ« ajet:” Nuk Ă«shtĂ« e drejtĂ« pĂ«r Pejgamberin e as pĂ«r besimtarĂ«t tĂ« kĂ«rkojnĂ« falje pĂ«r idhujtarĂ«t, edhe nĂ«se janĂ« tĂ« afĂ«rt tĂ« tyre, pasi qĂ« ta kenĂ« tĂ« qartĂ« se me tĂ« vĂ«rtetĂ« ata (idhujtarĂ«t) janĂ« banues tĂ« xhehennemit.” ((Et-teube:113))
*Parashtrohet pyetja: A e ka ditur Pejgamberi salallahu alejhi ue selem asllin – esencĂ«n e fesĂ« kur ka kĂ«rkuar falje pĂ«r prindin e tij apo i Ă«shtĂ« fshehur njĂ« periudhĂ« aslli-esenca e pastaj i Ă«shtĂ« treguar.
ThotĂ« -Bagavij (510h) Allahu e mĂ«shiroftĂ« nĂ« vazhdim: Aliju ibn Ebi Talibi radiallahu anhu ka thĂ«nĂ«: Kur Allahu azze ue xhel e zbriti lajmin pĂ«r Ibrahimin alejhi selam se i ka thĂ«nĂ« babĂ«s sĂ« tij:”Paqja qoftĂ« mbi ty, UnĂ« do ta lus Zotin tim pĂ«r tĂ« falur ty.” ((Merjem:47)), unĂ« e dĂ«gjova njĂ« burrĂ« duke kĂ«rkuar falje pĂ«r dy prindĂ«rit e tij kurse ata ishin Mushrika dhe i thash atij: KĂ«rkon falje pĂ«r ata dy kurse ata janĂ« Mushrika?
Ai tha: A nuk ka kërkuar falje Ibrahimi për babën e tij?
UnĂ« erdha tek Pejgamberi salallahu alejhi ue selem dhe i tregova kĂ«tĂ«, pastaj Allahu azze ue xhel e zbriti:” Ju e keni shembullin mĂ« tĂ« mirĂ« te Ibrahimi dhe te ata qĂ« ishin me tĂ«..” deri tek fjala e Tij:” Me pĂ«rjashtim tĂ« fjalĂ«s sĂ« Ibrahimit thĂ«nĂ« babait tĂ« vet: “UnĂ« do tĂ« kĂ«rkoj falje pĂ«r ty.” ((El-Mumtehine:4))
*Parashtrohet pyetja: Ky sahabij që ka kërkuar falje për prindërit e tyre mushrika, a e dinte asllin-esencën e fesë apo i ka munguar?!
ThotĂ« El-Bagavij (510h) Allahu e mĂ«shiroft pastaj: Argument se ky premtim ka qenĂ« nga Ibrahimi dhe Istigfari- kĂ«rkimi i faljes ka qenĂ« nĂ« gjendjen e shirkut tĂ« babĂ«s Ă«shtĂ« fjala e tĂ« LartmadhĂ«ruarit:” :” Ju e keni shembullin mĂ« tĂ« mirĂ« te Ibrahimi..” deri sa ka thĂ«nĂ«:” Me pĂ«rjashtim tĂ« fjalĂ«s sĂ« Ibrahimit thĂ«nĂ« babait tĂ« vet: “UnĂ« do tĂ« kĂ«rkoj falje pĂ«r ty.” ((El-Mumtehine:4))
Ka treguar qartë se Ibrahimi nuk është shembull në këtë kërkim të faljes, mirëpo ai ka kërkuar falje për atë duke qenë ai mushrik për shkak të premtimit duke shpresuar që ai të bëhet musliman.
[[ Tefsirul Bagavij 4/101-102]]
*Të gjitha këto fjalë te selefit, të mufesirave më të njohur të Ehli Sunnetit duke filluar nga Ibn Abbasi e deri tek Ibn Kethiri e të tjerë dhe sikur të mos ishte frika nga të tepruarit në sjelljen e transmetimeve në këtë do ta kisha stërmbushur broshurën me transmetime nga dijetarët mbi këtë çështje, por mjafton për atë i cili ka mend në këtë çfarë e sjellëm.
ThotĂ« Allahu tebarake ue teala:” E çka Ă«shtĂ« me ju qĂ« nĂ« çështjen e munafikĂ«ve jeni dy grupe; derisa pĂ«r atĂ« qĂ« ata e punuan, Allahu i pĂ«rmbysi ata? A mos doni ta vini nĂ« rrugĂ« tĂ« drejtĂ« atĂ« qĂ« All-llahu e ka humbur?” ((En-nisa:88))
Thotë Imam Et-tabarij (310h) Allahu e mëshiroftë: Mendimi më i vërtetë në këtë është: mendimi i atyre që kanë thënë se ky ajet ka zbritur mbi MOSPAJTIMIN e shokëve të Pejgamberit salallahu alejhi ue selem për disa njerëz që kishin bërë RRIDEH nga Islami pas Islamit të tyre në Mekke.
[[ Xhamiul Bejan 8/13]]
*Parashtrohet pyetja: Si ka mundësi shokët e Pejgamberit salallahu alejhi ue selem të polemizojnë rreth atyre që kanë bërë rrideh nga feja e Allahut, disa prej tyre ti bëjnë tekfir e disa prej tyre të ndalen, cila është dispozita e atyre që nuk i kanë bërë tekfir murtedat e asokohe.
*Sikur të ishte tekfiri i mushrikut i cili përkatësohet në Islam nga esenca e fesë, pra nga përbërja thelbësore e shehadetit, nuk do ti lejohej as sa lëvizja e syrit asnjërit nga shoëkt e Pejgamberit alejhi selam të dyshonin në kufrin dhe rriden e atyre, por a i ka shpallur dikush ata sahabij të nderuar për kufar?, apo mos vallë ata nuk e kishin të njohur esencën e fesë?!!
Ibnu Tejmije Allahu e mĂ«shiroftĂ« thotĂ« : KurdoherĂ« qĂ« ekziston lĂ«kundje, ndalimi nga tekfiri Ă«shtĂ« mĂ« pĂ«rparĂ«sor kurse nxitimi nĂ« tekfir mbizotĂ«ron mbi natyrat tek tĂ« cilat mbizotĂ«ron injoranca.”
[[ Bug’jetul Murtad 1/345]]
KĂ«tĂ« pikĂ« e ka sjellur edhe shejhu Ebu Muhamed El-Arabij Allahu e ruajtĂ« nĂ« librin e tij:”Tekfiri i arsyetuesit” i cili Ă«shtĂ« i veçuar nĂ« sqarimin e kĂ«saj çështjeje, lusim Allahun e madhĂ«ruar ta e mundĂ«soj pĂ«rkthimin e kĂ«tij libri i cili do tĂ« jetĂ« sqarues i dobishĂ«m mbi teprimin dhe kalimin e kufijve nga ata qĂ« shpallin pĂ«r jobesimtarĂ« njerĂ«zit pĂ«r tekfirin e tĂ« cilĂ«ve nuk ka zbritur shpallje.
Këto ishin disa nga argumentet dhe faktet që dëshmojnë për çrregullimin jashtëzakonisht të madhë të atyre që luajnë me tekstet e Allahut dhe të dërguarit të Tij dhe i shpjegojnë ato bazuar në tekat dhe epshet e tyre duke hedhur poshtë çdo gjë e cila nuk shkon përshtati me metodologjinë e tyre të humbur.
Argumente dhe fakte të tjera që e asgjësojnë dhe shkatërrojnë metodologjinë e tyre të humbur janë të shumta nga historia e Pejgamberit salallahu alejhi ue selem dhe e shokëve të tij radiallahu anhum, mirëpo mbështetja e tyre në shumicën e rasteve bëhet me ajetet ku Allahu tregon për Ibrahimin alejhi selam dhe urdhëron për ndjekjen e tij në adhurimin e Allahut një dhe distancimi nga çdo adhurim tjetër pos Tij, andaj solla këto komente që të jenë ndihmëse për atë i cili dëshiron kuptimin e kësaj meseleje të rëndësishme të fesë së Allahut të lartësuar.
Falënderimet i takojnë vetëm Allahut, paqja dhe përshëndetja e Allahut qoftë mbi vulën e Pejgamberëve, Muhamedin salallahu alejhi ue selem.
Ebu Ubejde

Post a Comment