Gjykimi i sheriatit mbi parlamentet dhe parlamentarët
PYETJE : Cili eshte gjykimi i sheriatit per parlamentet ligjevense? Dhe a lejohet gjykimi me kufer mbi hyresit apo pjesmarresit ne keto parlamente apo ka shpjegim fetar rreth kesaj teme?
PERGJIGJE : Gjykimi i parlamenteve është se nuk lejohet hyrja ne to sepse
jane vende shirku dhe kufrit, dhe ne jemi të mendimit se parlamentet jane tagut, ngase në ato kryhet ligjvënia (teshri’i), vendosen dhe shpallen ligjet si dhe gjykohet me ligj tjetër pos ligjit të Allahut. Kjo ngase origjina qe ngrihen ne te parlamentet dhe
demokracia eshte se sovrani i takon vetem popullit, pra populli eshte ai gjykon vete veten e tije, dhe se populli eshte ai qe vendos ligjet me ane te rruges se deputeteve te cilet quhen si parlamentare, dhe nje gje e tille eshte kunder njehsimit te Allahut
ne gjykim dhe ligjevenje, urdherese dhe ndalese. Ka thene Allahu: “Vetëm i Tij është sundimi (gjykimi)” dhe jo popullit, dhe ka thene Allahu: “A mos valle kerkojne gjykimin e injorances” si dhe ka thene Allahu: “Në gjykimin e Tij askush nuk merrë pjesë”, as
parlamentet, as popullin dhe askende tjeter. (Kjo persa i perket realitetit te njohjes se parlamenteve). Ndersa persa i përket gjykimit të atyre që hyjnë në parlamente, këtu ka shpjegim dhe sqarim te hollesishem (tefsil): 1. Nëse hynë në parlament, mirepo
vendos ligje në kundërshtim me Sheriatin, ose pajtohet dhe kënaqet me ndonje ligje i cili është në kundërshtim me Sheriatin, apo voton për një ligj të tillë, personi i tillë është mushrik, kafir, dhe nuk arsyetohet as me injorancë e as me tevil, as me masleha
(mendon se në atë hyrjen ka dobi për muslimanët). Thotë Allahu: “A mos kanë ata ortakë që u përcaktuan atyre fe, të cilën nuk e urdhëroi Allahu?” Dhe thotë Allahu: “Vetëm i Tij është sundimi (gjykimi)” . Dhe thotë Allahu: “Në gjykimin e Tij askush nuk merrë
pjesë”. 2. Nëse hyn në parlament dhe betohet në respektimin e ligjit të kuferit (kafirave) duke e ditur se në atë ligj ka gjëra që janë në kundërshtim me Sheriatin, atëherë nje dicka e tille është kufer dhe rrideh, pa marrë parasysh e bëri atë me seriozitet
apo për shkak të diçka tjetër dhe pa marr parasysh e bëri këtë veprim si masleha apo per shkaku diçkaje tjetër. Njeriu i tillë ka bërë kufër vullnetarisht (pa qene i detyruar) me vetëdije dhe qëllimisht. Shembulli i ketij njeriut është sikur shembulli i atij
i cili betohet në respektimin e Latit dhe Uzatit ose sikur ai i cili betohet në respektimin e ligjeve të kurejshitëve në kohën e të Dërguarit صلى الله عليه وسلم . 3. Nëse hynë në parlament pa u betuar, dhe nuk vendos ligje, si dhe nuk merre pjesë në përshkrimin
e ligjeve qe kundershtojne Sheriatin e Allahut, por në të kundërtën, i refuzon ligjet e tilla dhe voton kundër tyre, atëherë njeriu i tillë ka gabuar, është në humbje dhe në kundërshtim me udhëzimin e të Dërguarit, صلى الله عليه وسلم, në reforma, ndryshime,
dhe në themelimin e shtetit islam. Mirepo njeriu tille nuk eshte kafir vetem se mori rrugen e dalaletit dhe shirkut si menyre daveti apo ndryshimi dhe reformimi (perderisa nuk ka bere ndonje veper shirku ose kufri qe e nxjerrre ate nga islami). SHIKO : Kitab
el xhemeu ue taxhrid fi sherh kitab et-teuhid Faqen : Minber et-teuhidi yel xhihad, safhat shejhk Ali El Hudejr.
U PERGJIGJE : Shejh Ali el-Hudajr
PERKTHEU : Hf. Ibrahim Zaimaj
Home Unlabelled Gjykimi i sheriatit mbi parlamentet dhe parlamentarët
Subscribe to:
Post Comments
(
Atom
)