Cili është gjykimi i zëvendësimit të sheriatit Islam me kushtetuta tokësore, siç janë kushtetuta franceze, britanike e të tjera përveç tyre, si dhe në ato kushtetuta kanë vendosur ligjin islam në çështjet e trashëgimisë, e martesave?
Përgjigje:
Ai që e shkarkon sheriatin Islam përfundimisht dhe në vend të tij vendos kushtetuta, ky është argument se ai e sheh të lejuar këtë gjë, sepse ai nuk e largoi atë dhe vendosi në vend të tij kushtetuta, veçse ai e sheh këtë(kanun) më të mirë se sheriati islam,
sikur ta mendonte që sheriati islam është më i mirë se ai, nuk do ta largonte sheriatin dhe në vend të tij të vendoste kushtetuta,
kjo është mosbesim(kufr i madh) në Allahun e Madhëruar.
Kurse sa i përket atij që ka vendosur që vetëm çështjet e trashëgimisë e martesave të jenë sipas sheriatit, ky është që beson në një pjesë të Librit dhe e mohon pjesën tjetër, kam për qëllim gjykon me sheriat në një pjesë dhe e ndalon në një pjesë ,
feja nuk mundë të copëtohet , gjykimi me sheriat nuk copëtohet, patjetër të zbatohet sheriati zbatim të përgjithshëm, dhe nuk zbatohet në diçka e të lihet pjesa tjetër.
sikur ta mendonte që sheriati islam është më i mirë se ai, nuk do ta largonte sheriatin dhe në vend të tij të vendoste kushtetuta,
kjo është mosbesim(kufr i madh) në Allahun e Madhëruar.
Kurse sa i përket atij që ka vendosur që vetëm çështjet e trashëgimisë e martesave të jenë sipas sheriatit, ky është që beson në një pjesë të Librit dhe e mohon pjesën tjetër, kam për qëllim gjykon me sheriat në një pjesë dhe e ndalon në një pjesë ,
feja nuk mundë të copëtohet , gjykimi me sheriat nuk copëtohet, patjetër të zbatohet sheriati zbatim të përgjithshëm, dhe nuk zbatohet në diçka e të lihet pjesa tjetër.
Burimi:https://www.youtube.com/watch?v=SO_g3KhHkYE
Përktheu:Kastriot Mazreku, Dhjetor 2014
Përktheu:Kastriot Mazreku, Dhjetor 2014
Post a Comment