(1) Anuluesi i Parë
Shirku (të bërit shok) në adhurimin e Allahut, i cili është anuluesi
më i madh dhe më serioz, dhe njëherit është prej anuluesve të
Teuhidit në kapitullin e Uluhijes, "Shirku"e ka për qëllim shirkun
në adhurim (ibadet) ndërsa nuk e ka për qëllim shirkun në
përgjithësi, e kemi sqaruar më herët definicionin e shirkut në
adhurim, e ai është "Ti bësh Allahut shok në adhurim".
Fjala e autorit "adhurimin e Allahut", me fjalën adhurim, e ka për
qëllim këtu kuptimin e tij të përveçëm, në të cilën aludon Ebul
Abbas Ibn Tejmijje me fjalën e tij "Adhurimi është emër i
përgjithshëm për çdo gjë që e don Allahu dhe është kënaqur me
të, qoftë prej fjalëve apo veprave të jashtme apo të brendshme",
ndërsa fjala adhurim dhe lutje janë sikur fjalët Islam dhe Iman,
kur të përmenden sëbashku adhurimi dhe lutja, atëherë çdonjëra
prej tyre ka kuptim të veçantë, e në këtë rast kuptimi i adhurimit
është; therrja, zotimi, rënia në sexhde për dikë tjetër pos Allahut,
ndërsa lutja, ka kuptimin e; lypjes, kërkesës së ndihmës dhe
shpëtimit, dhe këtu duhet ta shpjegojmë adhurimin me kuptim të
përveçëm si p.sh. therrja, sepse do të ceket në vijim anuluesi i
dytë që është i veçantë vetëm për lutjen. Pastaj e cek autori
argumentin që është fjala e të Madhërishmit “Vërtet, Allahu
nuk fal t’i bëhet shok Atij në adhurim dhe i fal gjynahet e
tjera veç kësaj atij që dëshiron Ai.” [Nisa, 116] dhe fjalën e
Tij, “Vërtet, ai që i bën shok Allahut në adhurim, atëherë
Xheneti do të jetë haram për të dhe vendbanimi i tij do të
jetë Zjarri. Dhe për zullumqarët nuk do të ketë asnjë
ndihmues (në Zjarr).”[Ma’ide, 72], dhe mënyra e argumentimit është se, mushrikut i është bërë haram (e ndaluar)
xheneti, kjo argumenton se shirku në këtë fjali është anulues (i
Islamit), fjala e autorit "E prej llojeve të tij, therrja për dikë
tjetër pos Allahut",kjo argumenton se autori me fjalën e tij
adhurim ka pasur për qëllim kuptimin saj të përveçëm, ndërsa
fjala e tij "prej" është që argumenton se ka disa lloje, dhe i ka
cekë autori disa lloje të adhurimit dhe u mjaftua me një shembull
i cili është therrja, ku thotë "Sikur ai që therrë për xhindët me
qëllim që të shpëton nga dëmi (sherri) i tyre, apo që t’i
ndihmojnë atij që të lirohet nga magjia (sihri) apo diçka të
ngjajshme", poashtu prej llojeve të shirkut është që bëjnë disa
njerëz në themelet e shtëpisë, që të shpëton nga syri (mësyshi)
dhe xhindët, apo therrë gjatë gropimit të pusit, fjala e autorit
"Apo për varr"d.m.th. e ka për qëllim pronarin e varrit që të
ndërmjetëson me të tek Allahu, apo t’i ndihmon atij në disa
çështje, poashtu ai që therrë për sunduesin duka e madhëruar
ardhjen e tij dhe duke u afruar drejt tij (sunduesit) me këtë
vepër, dhe llojet tjera të ngjajshme.
Autor i librit "Anuluesit e Islamit": Shejh Muhammed Ibn
Abdul’Uehab (Allahu e mëshiroftë)
Shpjeguesi i librit: Shejh Ali Hudejri (Allahu e liroftë)
Përkthyesi: Ebu Kaswara elAlbani (Allahu e mëshiroftë)
Home Unlabelled Anuluesit (prishësit) e Islamit.
Subscribe to:
Post Comments
(
Atom
)
Post a Comment