Anuluesit (prishësit) e Islamit.

Anuluesi i dytë i Islamit


Kushdo që vendos ndërmjetësues mes tij dhe Allahut, u lutet atyre, kërkon ndërmjetësim prej tyre dhe u mbështetet atyre, ka bërë kufër (mosbesim) sipas Ixhmasë (pajtimi të të gjithë dijetarëve).

Çka është dallimi mes këtij anuluesi dhe atij para tij? 

Përgjigjja: Anuluesi i parë është i veçantë për adhurimet me vepra sikurse është therrja dhe sexhdeja dhe të ngjajshme, ndërsa ky anulues është i veçantë për lutjet që d.m.th. lypja dhe kërkesa është e veçantë për adhurimet gojore, por këtu mund të kuptohet si gabim një çështje, e ajo është fjala e autorit "u mbështetet atyre", mbështetja është adhurim veprorë sepse është prej veprave të zemrës, e sikur ta kishte përmendur autori në anuluesin e parë do të ishte më mirë në radhitje, do të ishte e para e veçantë për adhurimet veprore, por ndoshta autori nuk e ka pasur për qëllim pikërisht këtë shprehje, sepse kjo shprehje "Kushdo që vendos ndërmjetësues mes tij dhe Allahut, u lutet atyre, kërkon ndërmjetësim prej tyre dhe u mbështetet atyre, ka bërë kufër (mosbesim) sipas Ixhmasë ", është po e njejta shprehje të cilën e ka përdorë Ibn Tejmijje Allahu e mëshiroftë, në Vëllimin e parë në "Mexhma’u el­Fetava", fjala e autorit "sipas Ixhmasë" pra ky është pikërisht argumenti, e ka transmetuar këtë Ixhma (koncenzus) Ibn Tejmijje, poashtu e ka transmetuar atë Shejh Sulejman Ibn Abdullah në librin e tij ["et­Teuhih an Teuhid el­Khalak" fq. 42], poashtu e ka transmetuar Ixhmanë el­Mardavi në ["el­Insaf" ­ Vëllimi i 10, kapitulli dispozita e renegatit], ndërsa e ka transmetuar kufrin e tyre es­Sana'ani në librin e tij ["Tat'hir el­I'atikad"] dhe Sheukani në ["ed­Dur en­Nadid"], dhe anulimi është me tre çështje: 

1. Të kërkoj prej të vdekurve dhe t’i lus ata, dhe kjo është kufër përgjithësisht, pa marrë parasysh atë se, sikur të ishin të gjallë apo të kishin mundësi, sikur nëse i thotë të vdekurit “jepëm të pij”, me besim (pra pa i marrë parasysh këto rrethana).

 2.Të kërkoj prej të gjallëve, e kjo me një kusht, që të kërkohet prej tyre diçka që s'mund ta bëj atë vetëm se Allahu, sikurse ndonjëri që kërkon prej tyre fëmijë, rrizk, mbrojtje apo edhe shërim nga mangësitë e ndryshme. 

3. Të kërkon nga joprezenti d.m.th. nga ai që nuk mund t’i ndëgjoj fjalët e tij (i vdekuri), përpos Allahut, dhe kjo është kufër me Ixhma. 

Shpjeguesi i librit: Shejh Ali Hudejri (Allahu e liroftë)
Përkthyesi: Ebu Kaswara el­Albani (Allahu e mëshiroftë)

Post a Comment