Shkrim më rendësi të madhe rreth votimëve

Shkrim me rendesi te madhe. Lexone dhe shperndane qe te perfitojne dhe te tjeret.


Nese dikush pyet : Po ata te cilet e dine realitetin e fjales demokraci? Cfar gjykimi ka sheriati per ata? Dhe a e dine hoxhallaret ne shqiperi kete realitet?

Pergjigje:

E PARA: A e pranoni qe fjala demokraci eshte nga fjalet muteshabihe ( pra te paqarta ) dhe se jo te gjithe nga besimtaret e njohin kuptimin e fjales demokraci ?? Kerkojme pergjigje per kete me argumente fetare dhe emrin e dijetareve?

E DYTA: Mos njohja e fjales demokraci A eshte pengese ne sheriat qe ndalon te quhet njeriu qafir ?? Dhe ata musliman qe nuk e dine realitetin e fjales demokraci prej mases se thjeshte se besimtareve a justifikohen me xhehel ?? P.sh. nese nje person thote qe ne islam ka demokraci a quhet qafir? Nese po ku eshte argumenti dhe kush eshte thensi i tij? Kerkojme pergjigje per kete per kete me argumente fetare dhe emrin e dijetareve ?

E TRETA: Ceshtja e votimeve konsiderohet prej ceshtjeve te asli dinit apo malume mine dini biderure apo prej ceshtjeve hafije? Kerkojme pergjigje per kete me argumente fetare dhe emrin e dijetareve?

E KATERTA: Ata hoxhallare qe e dine kuptimin dhe realitetin e fjales demokraci a quhen qafira ??

Nuk ka dyshim qe hoxhallaret e njohin dhe e dine kuptimin e fjales demokraci, por pyetja ketu eshte: Keta hoxhallare qe e dine kuptimin e fjales demokraci , si e perdorin kete fjale? E perdorin me kuptimin qe ka ajo, ku i jep te drejten e sundimit popullit? Apo me kutpim tjeter?

Themi :

1- Ai i cili e di kuptimin e fjales demokraci dhe e pranon ate me domethenjen e kesaj fjale qe do te thote : Sundimi dhe ligjevenja i takon popullit dhe jo Allahut, personi i tille eshte qafire, qofte muslimane i thjeshte apo hoxhe, falet apo argjeron apo shkon ne haxhe, pasi ai ka pranuar qe sundimi i takon popullit kundrejte Allahut.

2- Nuk ka kurrfare dyshimi se hoxhallaret nuk pranojne demokracine me domethenjen e saj, dhe nuk besoj ta mohoje kete vetem se kryenecte , ose ata qe kane teprime ne tekfire, te cilet i shohin gjerat bardhe e zi siperhere, pasi nuk ekziston shpjegimi tek ata, ne ceshtje te tilla, kjo per shkak te injorances se tyre ne ceshtjet e tekfirit.
Po vete keta hoxhallare kane deklaruar me fjalet e tyre: Ne nuk e pranojme demokracine me domethenjen e saj, pasi ne e dime qe demokracia eshte idhujtari dhe sistem i ardhur nga kufaret, si dhe i jep te drejten e sundimit popullit, pasi ne fene tone sundimi dhe gjykimi i takojne vetem se Allahut, dhe kushdo qe e pranon demokracine si sistem jete ka dale nga feja dhe behet kafir.
Atehere kur ata e thone kete gje, si me i ngarkuar ata me kufer?? Kete nuk e bejne vetem se injorantet?!
Ndersa persa i perket thirrjes se ketyre hoxhallareve tek votimet demokratike kane thene: Qellimi jone per pjesmarrjen ne votime demokratike, edhe pse nuk e pranojme demokracine si sistem, eshte per shkak te demit dhe dobise duke u bazuar ne fetuan e disa dijetareve, te cilet edhe pse i kane lejuar votimet, ata e luftojne demokracine dhe thone se eshte kufer, dhe jnuk therrasin njerezit te pranojne demokracine me kuptimin e saj.
Ajo cka me habite mua eshte se shume njerez nuk e dine qe edhe ata qe lejojne hyrjen ne parlamente, thone nuk e pranojne demokracine si sistem jetese se bie ndesh me sheriatin islam, perkundrazi ne hyme neper kuvendet e kufrit me qellim ta luftojne demokracine dhe te pakesojne demin e saj tek populli, ashtu sic ndodhe sote ne vendet islame.
Edhe pse dihet qendrimi jone absolut rreth kesaj pike, pasi ne nuk e lejojme ne menyre te prere te marresh pjese ne te tilla kuvende taguti. Se shpejti do te zbresim mesim te posacem ku tregojme gjykimin e sheriatit per ata qe hyne neper parlamentet e tagutit.pasi nuk eshte ky vendi i duhur per sqarim.

E PESTA: Nese dikush thote kujdes se keto fjale nuk vlejne per shqiperine??
Themi : Kjo eshte injorance pasi kufri dhe shirku njesoj jane kudo, dhe nuk behet dallim mes tyre si ne vende islami ashtu edhe ne vende kufri, sic nuk behet dallimi mes harramit dhe hallallit.
NE THEMI AI QE BEN SHIRK TE MADHE NE SHQIPERI ESHTE NJESOJ SI AI QE BEN SHIRK TE MADHE NE SAUDI, GJYKIMI I TYRE ESHTE I NJEJTE MUSHRIK, DHE NUK I JUSTIFIKOJME ME XHEHEL, PO ASHTU HARRAMI DHE HALLAI NJESOJ JANE KUDO TE IKESH, SI NE VENDE ISLAME APO NE VENDE KUFRI. Mirepo kjo nuk do te thote se po u lejuan votimet ne vendet islame, nuk eshte kufer nje gje e tille, me pretekstin se atje tek populli ekziston feja islame dhe se njerezit jane muslimane, gje te tillen tekfirsat sot ne kohen tone nuk e thone pasi origjina e njerezve tek ata sote eshte kufri dhe jo islami.
Po nuk e dine keta se ne ato vende qe ekziston mundesia e e marrjes se dijes, arsyetimi me xhehl eshte shume fare pak per muslimanet e atij vendi, pasi jetojne ne nje vend islame, dhe kane mundesi te pyesin dhe te marrin dijen. Mirepo prap edhe pse dija ekziston atje, dijetaret e kane konsideruar temen e votimit prej ceshtjeve te fshehta, per shkak se ajo njihet si ceshtje bashkohore, dhe nuk ka qen e njohur tek gjeneratat e slefeve me pare, prandaj kane rene ne mos pajtim rreth saj.
Atehere kur dijetaret e ahli sunetit, kane justifikuar muslimanet ne vendet e tilla rreth ketyre ceshtjeve, a nuk e dine qe ne vendet e kufrit arsyetimi eshte me i madhe per muslimanet atje, me pajtim dijetaresh, pasi dija nuk ekziston ne ato vende sic eshte ne vendet islame, se po te ishte e tille nuk do shkoshim ne te mesoshim neper vendet islame.

E GJASHTA : Justifikimi jone i hoxhallarev dhe besimtarve te thjeshte me xhehel ne votime nuk ka te beje me ate persone qe voton per ligjet e kufrit, edhe pse nuk e di realitetin e demokracis, pasi ketu nuk ka justifikim me xhehl se eshte shirke madhe. Por justifikimi jone me xhehel ka te beje me ata besimtare te cilet nuk njohin realitetin e fjales demokraci dhe votimeve parlamentare ligjevense, dhe qe votojne per interesin fetare dhe te muslimaneve duke u mbeshtetur ne rregullin e demit dhe dobise tek fukahat, dhe jo per ligjet e kufrit.
Pasi ka dallim rreth atij qe voton per interesin fetare dhe te muslimaneve duke u mbeshtetur ne rregullin e demit dhe dobise tek fukahat, dhe atij personi qe edhe pse nuk e di realitetin e demokracise voton per ligjet e kufrit, pasi ky nuk ka justifikim ne kete pike me xhehl, ne te kunderten ai qe voton per islamin ai justifikohet me xhehl edhe pse bie ne kufer, me ixhman e dijetareve. Keshtu qe dallimi midis ketyre dy pikave eshte shum I madhe.
Keshtu qe themi pjesmarrja ne votime prej besimatreve eshte kufer si gjykim I pergjithshem, pasi ky eshte realiteti I zgjedhjeve parlamentare, mirepo kurrsesi nuk gjykojme me kufer ne menyre te vecante per ata besimatre, qe marrin pjese ne to, per shkak se ne bejme dallimin midis gjerave te qarta e te ditura nga te gjithe njerezit si dijetare apo besimtare, dhe gjerave te fshehta te cilat nuk dihen vetem se nga dijetaret. Dhe ne te tilla pika justifikohet muslimani me xhehl edhe pse bie ne kufer, me ixhman e dijetareve. se rregulli baze ne akide i cili lidhet me mesail hafije thote : jo cdo kush qe bie ne kufer meriton te quhet qafir, p asi shihet tek ai plotesimi i kushteve dhe pengesat para se te gjykohet mbi ta me kufer.
Per me shum shihni librat e shejk ali hudejrit ne lidhje me kete teme, si dhe librin عارض الجهل -و تكفير المعين عند شيخي الاسلام ابن تيمية و ابن عبد الوهاب te autorit ebi el ula err-rrashid, si dhe librin العذر بالجهل تحت المجهر الشرعي te autorit midhat al ferraxh, si dhe نواقض الايمان القولية و العملية te autorit abdul aziz abdul latif, si dhe librin e tagutit te shejk ahmed bin hamud el halidi.

E SHTATA : Gabimi fatal qe bejne tekfirsat sote eshte perzierja e ketyre ceshtjeve me njera tjetren, pasi kujtojne se kjo ceshtje eshte (malume mine dini biderure), ose e konsiderojne ate (prej aslit te dinit) , gje kjo e cila eshte absurde, pasi me ixhman e dijetarev te ahli sunetit nuk lejohet mospajtimi dhe xhehli ne aslin e dinit.
Po ashtu nuk i japin rendesi tauilit ne pika te tilla, pasi kujtojne se kjo ceshtje eshte bardhe e zi.
Nese dikush kembegul dhe thote ajo eshte prej aslit dinit, i themi atij na jep nje emer dijetari qe e thote nje gje te tille?
Nga ana tjeter i themi atij qe ka shum gjera qe lidhen me aslin e dinit, por askush nuk ka thene qe del nga feja ai qe gabon ne to. Sic mund te mohoj dikush nje ajet nga kurani me xhehl, ashtu sic ndodhi me umerin, por nuk e nxorri ate profeti nga feja, edhe ekziston ixhmaja se ai qe mohon ne shkronje nga kurani eshte qafir. Apo dikush mund te mohoj nje nga profetet me xhehl, pasi mund te jete I ri ne fe DHE nuk I njeh te gjithe profette Allahut, por askush nuk ka thene del nga feja, EDHE PSE BESIMI TEK PPROFETET ESHTE NGA KUSHTET E IAMNIT etj.
Keshtu qe cdo kush qe pretendon te kunderten e shpjegimit tone te me parshem eshte i detyrume te vij me argumente te kuranit dhe sunetit dhe fjaleve te dijetareve bashkohore rreth kesaj ceshtje, te cilet i bejne qafira pjesmarresit dhe ata dijetare qe i kane lejuar vorimet ose therrasin tek ato, sipas hspjegimit qe bera me pare, me qellim te dime kush jane dijetaret e tyre.
Dhe po I kujtoj se Shejk Ebu muhamed El Makdisi, Ali el hudjer, Hamud bin ukala eshuajbi, Ahmed bin hamud el halide, Naser el fehd, Ebu basiri, Ebu katade etj thone ne lidhje me kete teme te njejten gje qe une permenda ne kete permbledhje te shkurter. Cfar mendimi keni ju rreth ketyre shujukve??

Se keta dijetare tekfirsat I bejne qafira? Sic jane pasuesit e dija udin el kudsi dhe abu muhamed I austrise e disa xhahila te turqise, te cilet e kosiderojne te gjithe umetin qafira dhe se orgjina tek muslimanet sot eshte kufri, imagjinoni edhe usamen , ejmen dhauahirin etj keta xhahila I bejne afira nen pretekstin se nuk kan bere kufer tagutit. Une sa here kur bizedoj me keta I them: Kush meriton te quhet muslimane ne bote? Valle vetem ju jeni musliman sot? Po mire po ju I keni bere kufer tagutit duke ndejtur ne vendet e kufrit? Pse nuk dilni dhe ta luftoni tagutin ? Ju jeni me te mire apo ata dijetare qe jane neper burgje apo ata muxhahidet qe luftojne? A nuk ja future ata neper burgje ose kane vdekur duke luftuar tagutin? Cfar gjykimi keni patur ju para se ti mesoshit keto pika qe lidheshin me tagutin, musliman keni qene apo qafira? Sa kohe keni dashur te mesoni te tilla tema? A mesohet feja direkte apo me rrivale kohore? Allahu na ruajte prej tyre.

Permbledhje :
1- Ai cili e njeh fjalen demokraci dhe e pranon ate me perkufizimin e saj , nuk ka dyshime se eshte qafire.
2- Ai I cili voton me besimin se ligjevenja I takon popullit, dhe ka te drejte populli te vendosi ligje, nepermjet deputeteve duke thene se deputetet kan te drejten e venjes se ligjeve, apo pretendon se edhe ai si perfaqesues I popullit ku jeton ka te drejte qe te vendos ligje , por ska mundesi ta bej vete pasi nuk eshte ne pushtet, prandaj ja jep kete te drejte deputetit, edhe ky eshte qafir.
3- Ai I cili voton per te ngritur ligjet e kufrit, eshte qafir.
4- Ai I cili voton per te fuqizuar qafirat kundrejte muslimaneve, eshte qafir.
Te tille njerez jane qafira dhe nuk justifikohen me injorance ne te tilla gjera edhe pse pretendon se eshte injorante, se te tilla gjera jane nga te kundertat e islamit, si dhe nuk ka besimatre te mos dije se e drejta e vendosjes se ligjeve I takon vetem se Allahut ne menyre te pegjithshme.
Allahu na udhezofte tek e drejta.
ef Ibrahim Zaimi