Arsyetimi me injorancë në shirkun e madh
Deklarata zyrtare e Hilafetit
Deklarata zyrtare e Hilafetit
Falënderimi i takon Allahut, paqja dhe mëshira e Allahut qofshin mbi Muhammedin salAllahu alejhi ue selem. Kjo është akidja e cila mësohet në Shtetin e Hilafetit Islam në negacionin e tretë të Islamit dhe i sfidojmë Gulatat (Tekfircat) që të vinë dhe japin mendimin e tyre për Shtetin islam...
Thotë Dijetari Sulejman bin Abdullah për atë i cili ndalet, dyshon apo është injorant në kufrin e atyre që adhurojnë varreza: "Nëse ka dyshim apo është injorant me kufrin e tyre, i shpjegohen atij argumentet nga Kurani dhe Sunneti i të dërguarit të Tij, e nëse edhe pas kësaj ai dyshon dhe nuk është i vendosur ai me të vërtetë është kafir me Ixhma të dijetarëve, duke u bazuar në atë se kush dyshon në kufrin e kafirave, ai është kafir". [Mexhmuatu Teuhid 1/160]
Thotë Muhammed bin AbdulLatif Ali Shejh Allahu e mëshiroftë: "Kush i cakton disa vende për adhurim, apo beson se kush qëndron në ato vende ditën e nëntë të muajit Dhil Haxh ai e ka kryer Haxhxhin, në kufrin e tij nuk dyshon ai i cili e ka nuhatur aromën e Islamit. Kush dyshon në kufrin e tij duhet patjetër që ti ngrihet argumenti dhe ti sqarohet se kjo është kufër dhe Shirk".
"...Pra nëse i ngrihet argumenti dhe ai përsëri këmbëngul, nuk ka dyshim në kufrin e tij". [Duraru Sennije 10/443].
1.Pra ka mundësi që në tekfirin e tij të ketë ndonjë dyshim, siç është gjendja me udhëheqësit të cilët gjykojnë me ligj tjetër pos ligjit të Allahut, edhe nëse kufri i tyre është i qartë për atë i cili e ka mësuar/studiuar meselen (çështjen) mirëpo për shkak të dyshimit i cili ekziston në këtë çështje nuk bëhet tekfir ai i cili nuk i bën tekfir ata (udhëheqësit që gjykojnë me ligj tjetër pos ligjit të Allahut) para se ti ngrihet argumenti, ti largohet dyshimi dhe ta kuptoj se gjykimi i Allahut për ta është tekfiri i tyre.
2.Ose ka mundësi që tekfiri i tij të jetë prej meseleve ixhtihadije në të cilën ka polemikë mes muslimanëve, si hukmi (gjykimi) i lënësit të Namazit apo të ngjashme si kjo. Pra në këto mesele nuk bëhet tekfir ai person i cili nuk e nuk e ban tekfir lënësin e namazit e as nuk kondsiderohet bidatxhi nëse ai i ka bazat (usulet) e Ehlu Sunnetit dhe Xhematit.
Ka thënë Shejh Ebu Batin: "Kanë rënë në hujdi muslimanët për kufrin e atij i cili nuk i bënë tekfir Krishterët dhe Jehudët apo dyshon në kufrin e tyre, edhe pse ne themi se shumica e tyre janë injorantë". [Risaletul Intisar]
Kafiri i cili përkatësohet në Islam është ai i cili i shqipton dy shehadetet mirëpo ai vepron ndonjë vepër të kufrit e cila e nxjerr atë prej hallkës së Islamit. Kufri i tyre dallon, ndonjëherë është i qartë e ndonjëherë i fshehtë.
Personi kufri i të clit është i qartë dhe për të argumentojnë Kurani dhe Sunneti, si puna e mushrikëve të cilët lusin dhe adhurojnë dikë tjetër pos Allahut, vepër kjo e cila ua prish atyre bazën e Fjalës Së Teuhidit dhe është në kundërshtim me të në çdo aspekt, e kush nuk i bën tekfir këta mushrik vetëm se njëri prej dy personave:
Të mendon se vepra tyre është e drejtë dhe legjitime dhe pohon për këtë. Ky person është kafir si ata edhe nëse ky vetë nuk vepron ndonjë vepër të shirkut, për shkak se ky e pohon dhe konsideron të drejtë dhe legjitime veprën e shirkut, e kjo është kufër. Prej Allahut ndihmë kërkojmë.
Ose tĂ« beson e tĂ« thotĂ« se vepra e tyre Ă«shtĂ« shirk dhe kufĂ«r, mirĂ«po nuk i bĂ«nĂ« tekfir pĂ«r shkak tĂ« te’vilit dhe i arsyeton me injorancĂ«, ky pra nuk bĂ«het tekfir pĂ«r shkak se ky nuk e konsideron tĂ« drejtĂ« dhe nuk e legjitimon veprĂ«n e tyre, mirĂ«po kĂ«tij i Ă«shtĂ« paraqitur njĂ« dyshim dhe i arsyeton me injorancĂ« dhe nuk bĂ«het tekfir pĂ«r shkak tĂ« dyshimit i cili i Ă«shtĂ« paraqitur. NĂ«se Islami i ndonjĂ« personi Ă«shtĂ« vendosur/vĂ«rtetuar me jekin (bindje), nuk del prej saj vetĂ«m se me bindje. Te’vili nĂ« arsyetimin e tyre me injorancĂ«, Ă«shtĂ« pengesĂ« pĂ«r tekfirin e tij fillimisht derisa ti qartĂ«sohen atij citatet (Tekstet nga Kurani dhe Suneti) dhe ti largohet dyshimi, e nĂ«se edhe me pas nuk i bĂ«n tekfir, bĂ«n kufĂ«r.
Negacioni i tretë: Kush nuk i bënë tekfir Mushtikët, apo dyshon në kufrin e tyre apo saktëson medhhebin e tyre.
Ose tĂ« beson e tĂ« thotĂ« se vepra e tyre Ă«shtĂ« shirk dhe kufĂ«r, mirĂ«po nuk i bĂ«nĂ« tekfir pĂ«r shkak tĂ« te’vilit dhe i arsyeton me injorancĂ«, ky pra nuk bĂ«het tekfir pĂ«r shkak se ky nuk e konsideron tĂ« drejtĂ« dhe nuk e legjitimon veprĂ«n e tyre, mirĂ«po kĂ«tij i Ă«shtĂ« paraqitur njĂ« dyshim dhe i arsyeton me injorancĂ« dhe nuk bĂ«het tekfir pĂ«r shkak tĂ« dyshimit i cili i Ă«shtĂ« paraqitur. NĂ«se Islami i ndonjĂ« personi Ă«shtĂ« vendosur/vĂ«rtetuar me jekin (bindje), nuk del prej saj vetĂ«m se me bindje. Te’vili nĂ« arsyetimin e tyre me injorancĂ«, Ă«shtĂ« pengesĂ« pĂ«r tekfirin e tij fillimisht derisa ti qartĂ«sohen atij citatet (Tekstet nga Kurani dhe Suneti) dhe ti largohet dyshimi, e nĂ«se edhe me pas nuk i bĂ«n tekfir, bĂ«n kufĂ«r.
Negacioni i tretë: Kush nuk i bënë tekfir Mushtikët, apo dyshon në kufrin e tyre apo saktëson medhhebin e tyre.
NĂ« meselen “kush nuk i bĂ«n tekfir mushrikĂ«t, apo dyshon nĂ« kufrin e tyre apo saktĂ«son kufrin e tyre” duhet tĂ« kemi shpjegim para se ta zbresim kĂ«tĂ« rregull mbi atĂ« i cili Ă«shtĂ« cilĂ«suar me kĂ«tĂ« rregull, edhe atĂ« duke i njohur llojet e kufrit dhe kush janĂ« ata kafira qĂ« nĂ«se nuk i bĂ«jmĂ« tekfir bĂ«jmĂ« kufĂ«r.
Me të vërtetë dijetarët e kanë sqaruar se kush nuk e bën tekfir kafirin apo dyshon në kufrin e tij ai bën kufër, po ashtu kanë sqaruar se kjo rregull nuk merret ashtu në mënyrë të përgjithshme mirëpo në këtë çështje ka shpjegim, e ai i cili nuk i kupton parimet e kësaj rregulle, moskuptimi i tij do ta shpie atë deri te zinxhiri në tekfir.
Ai i cili nuk e bën tekfir kafiri ka mundësi se ai nuk e din gjendjen e tij. Kush nuk e din se filan personi ka shqiptuar fjalë të kufrit apo ka vepruar vepër të kufrit, ky person arsyetohet dhe nuk hynë në këtë rregull, dhe kjo ndryshe quhet xhehlul hal (Mosnjohja e Gjendjes).
Kurse nëse ai e din gjendjen e personit, duhet të shikohet se kush është ky kafir të cilin nuk e bën tekfir apo dyshon në kufrin e tij apo saktëson medhhebin e tij.
Kafirat në aspektin e përgjithshëm ndahen në dy grupe:
Kafiri Aslij (Esencial): Janë të gjithë ata të cilën nuk përkatësohen në Islam dhe nuk kanë shqiptuar dy Shehadetet si: Jehudët, Krishterët, Mexhusët, Hindusët, e të tjerë. Kush nuk i bën tekfir këta apo dyshon në kufrin e tyre, ai bën kufër për shkak se kufri i tyre është përmendur në Kuran dhe Sunnet dhe është e njohur në fenë Islame.
Ky është realiteti i tepruesve në Tekfir të cilët me parë e përkrahnin Shtetin Islam, se ata marrin disa nga fjalët e përgjithshme të imamëve të Nexhdit duke mos i shikuar të gjitha fjalët e tyre dhe fjalët e Ibn Tejmijes dhe Ibn Kajjimit. Rezultati është se tek imamët kemi dy lloj të fjalëve:
Tekfiri i arsyetuesit me injorancë menjëher pa ja ngritur argumentin, dhe
Mos tekfiri i arsyetuesit vetëm se pas sqarimit (bejanit).
I kemi tre mënyra se si duhet të punojmë me këto dy lloj citatesh:
Mos tekfiri i arsyetuesit vetëm se pas sqarimit (bejanit).
I kemi tre mënyra se si duhet të punojmë me këto dy lloj citatesh:
Të zgjedhim njërin nga këto fjalë, e këtë e kanë bërë tepruesit në tekfir,
Ti rrahim (ti shoshitim) këto fjalë, edhe kjo nuk është e drejtë,
E ajo e cila është e drejtë është që ti marrim fjalët të cilat i përgjithësuan në tekfirin e arsyetuesit dhe ti mbartim mbi ata të cilat i kushtëzuan në ngritjen e argumentit që të bashkohet sebepi. Kjo pra është rruga e drejtë me të cilën ka punuar Shteti Islam.
Pra këtu polemika nuk është për vepruesin e shirkut mirëpo për arsyetuesin, se a bëhet tekfir para apo pas ngritjes së argumentit dhe menhexhi i imamëve të thirrjes është se ata e bëjnë tekfir arsyetuesin pas ngritjes së argumentit.
Ti rrahim (ti shoshitim) këto fjalë, edhe kjo nuk është e drejtë,
E ajo e cila është e drejtë është që ti marrim fjalët të cilat i përgjithësuan në tekfirin e arsyetuesit dhe ti mbartim mbi ata të cilat i kushtëzuan në ngritjen e argumentit që të bashkohet sebepi. Kjo pra është rruga e drejtë me të cilën ka punuar Shteti Islam.
Pra këtu polemika nuk është për vepruesin e shirkut mirëpo për arsyetuesin, se a bëhet tekfir para apo pas ngritjes së argumentit dhe menhexhi i imamëve të thirrjes është se ata e bëjnë tekfir arsyetuesin pas ngritjes së argumentit.
Tekfiri i arsyetuesit është prej çështjeve të fshehta (hafije) dhe nuk është prej çështjeve të qarta (dhahira). Çështjet e qarta janë ato të cilat i din edhe popullata e thjeshtë e muslimanëve dhe dijetarët e tyre, kurse çështjet e fshehta nuk i din vetëm se dijetarët apo njerëzit adekuat.
Ka thĂ«nĂ« Ibn Tejmije: “Ka shumĂ« çështje tĂ« qarta ku me kalimin e kohĂ«s shumĂ« njerĂ«zve u bĂ«het tĂ« fshehta dhe shumĂ« çështje tĂ« mĂ«dha u bĂ«hen tĂ« imĂ«ta”.
Ka shumë prej të mëvonshmëve që janë në kundërshtim me Kuranin dhe Sunnetin sikurse kjo e cila nuk ka qenë te Selefi, edhe pse ata janë muxhtehida të cilët arsyetohen, Allahu ua fal mëkatet atyre dhe i shpërblen për mundin e tyre. Pra çështjen e tekfirit të arsyetuesin nuk e dinë vetëm se një pakicë personave adekuat (dijetarë/hoxhallarë), e si pra tepruesit në tekfir shndërrojnë këtë çështje prej çështjeve të qarta ku pjesa dërmuese e popullatës së thjeshtë nuk e ka të qartë këtë çështje.
Pra përgjithësimi i këtij gjykimi dhe tekfiri i atij i cili nuk bën tekfir arsyetuesin i ka drejtuar tepruesit në tekfir që të bëjnë tekfir të gjithë muslimanët, me një mesele (çështje) të cilën nuk e dinë mirë njerëzit e klasit të lartë e lëre më popullata e thjeshtë.
E vërteta është se kjo mesele është Hafije (e fshehtë) e cila është mbështjellë me dyshime, kurse tepruesit në tekfir e kanë bërë kufrin e arsyetuesit të atij që përkatësohet në Islam njëjtë si arsyetuesi i kafirit aslij për të cilët kemi tekste të qarta në Kuran për kufrin e tij, e kjo me të vërtetë është INJORANCË NË KATRORË.
Po e përsëris dhe dua të shtohet vëmendja, se nuk kemi dyshim as njëherë në kufrin e mushrikut i cili ka vepruar vepër të kufrit, mirëpo problemi qëndron për atë i cili nuk bën tekfir për shkak se i është pështjell çështja atij para ngritjes së argumentit. Kjo pra është rruga e tepruesve në tekfir, çdo herë që ti flet me ta, ata menjëherë vërsulen dhe polemizojnë për të arsyetuarin (pra vepruesin e shirkut) dhe thonë se ju me të vërtetë e konsideroni mushrikun musliman.
Tani do ti paraqesim disa citate të cilat janë kushtëzuese të fjalëve të tepruesve në tekfir me të cilat ata argumentohen për tekfirin e arsyetuesit menjëherë para ngritjes së argumentit.
Ka thĂ«nĂ« Shejhu Muahmmed bin AbdulLatif: “Kush i cakton disa vende pĂ«r adhurim, apo beson se kush qĂ«ndron nĂ« ato vende ditĂ«n e nĂ«ntĂ« tĂ« muajit Dhil Haxh ai e ka kryer Haxhxhin, nĂ« kufrin e tij nuk dyshon ai i cili e ka nuhatur aromĂ«n e Islamit. Kush dyshon nĂ« kufrin e tij duhet patjetĂ«r qĂ« ti ngrihet argumenti dhe ti sqarohet se kjo Ă«shtĂ« kufĂ«r dhe shirk, dhe se marrja e kĂ«tyre vendeve pĂ«r adhurim Ă«shtĂ« nĂ« ngjashmĂ«ri me Sheriatin e Allahut ku Allahu e ka bĂ«rĂ« qĂ«ndrimin nĂ« kĂ«to vende adhurim pĂ«r Allahun. Pra nĂ«se i ngrihet argumenti dhe ai pĂ«rsĂ«ri kĂ«mbĂ«ngul, nuk ka dyshim nĂ« kufrin e tij". [Duraru Sennije 10/443].
Tani kemi një pyetje: Shejhu Muhammed bin AbdulLatif i cili është prej Imamëve të Nexhdit dhe i cili e kushtëzoi që arsyetuesit duhet ti ngrihet argumenti fillimisht, tashti ky Shejh i madh a është Xhehmij apo jo? Për fat të keq sipas parimeve të tepruesve në tekfir ky Shejh është Xhehmij.
JanĂ« pyetur Shejhu Abdullah dhe Shejhu Ibrahim dy djemt e Shejhut AbdulLatif, poashtu edhe Shejhu Sulejman Ibn Sahman Allahu i mĂ«shiroftĂ«, pĂ«r XhehmitĂ«: “PĂ«r kufrin e Xhehmive ka transmetuar Shjehu Ibn Kajjim Xheuzi nga pesĂ« qind dijetarĂ« tĂ« muslimanĂ«ve, e si Ă«shtĂ« puna nĂ«se i shtohet kĂ«saj se ata sot janĂ« edhe adhurues tĂ« varrezave, pra nuk ka dyshim nĂ« kufrin e tyre. E sa i pĂ«rket Ibadive, realiteti i tyre Ă«shtĂ« se ata janĂ« Xhehmij adhurues tĂ« varezave, mirĂ«po pĂ«rkatĂ«sohen tĂ« Ibadit. Nuk dyshon nĂ« kufrin dhe dalaletin e tyre vetĂ«m se ai tĂ« cilin e ka sunduar epshi dhe ia ka mbuluar Allahu shikimin, e kush i miqĂ«son ata ai Ă«shtĂ« mĂ«katarĂ« dhe zullumqarĂ«, Ă«shtĂ« obligim largimi dhe distancimi nga ai, paralajmĂ«rimi nga rreziku i tyre, deri sa tĂ« shpall pendimin dhe ta pranon mĂ«katin......e sa i pĂ«rket asaj e me tĂ« cilĂ«n argumentohet kundĂ«rshtari prej haditheve tĂ« Pejgamberit s.a.w.s. si: KUSH E FAL NAMAZIN TONĂ‹ [hadith] dhe tĂ« njĂ«jta si ky hadith, ky lloj argumentimi Ă«shtĂ« argumentim xhahil me tekstet e Kuranit dhe Sunnetit, ai nuk din dhe nuk din qĂ« ai nuk din. Me tĂ« vĂ«rtetĂ« vendi i kĂ«tij personi Ă«shtĂ« tek pasuesit e epshit tĂ« kĂ«tij Ummeti tĂ« cilĂ«t Bidati i tyre nuk i nxjerr prej Islamit, si HawarixhĂ«t e tĂ« tjerĂ«, ata pra nuk bĂ«jnĂ« kufĂ«r. PĂ«r shkak se baza e Imanit Ă«shtĂ« e vendosur, nuk mundĂ« tĂ« gjykojmĂ« pĂ«r largimin e bazĂ«s sĂ« Imanit vetĂ«m nĂ«se vjen diçka e cila e mohon realitetin e Imanit dhe prish bazĂ«n. MirĂ«po ata konsideron bidatxhi dhe tĂ« humbur, Ă«shtĂ« obligim distancimi i tyre dhe largimi nga ata, nuk lejohet ulja me ta ashtu siç ishte rruga e selefit me bidatxhit”.
Dijetarët e lartë përendur a konsiderohen Xhemij apo jo? Sipas tepruesve në tekfir për fat të keq po.
Ă‹shtĂ« pyetur Shejhu Muhammed bin AbdulAltif: “Cili Ă«shtĂ« gjykimi juaj pĂ«r disa persona qĂ« janĂ« kĂ«tu tek ne nĂ« Hadramout, tĂ« cilĂ«t festojnĂ« disa festa nĂ« varreza qĂ« janĂ« tĂ« ngjashme me atĂ« tĂ« kohĂ«s sĂ« injorancĂ«s (xhahiljetit) nĂ«pĂ«r vende tĂ« ndryshme, e tĂ« cilĂ«t kĂ«rkojnĂ« mbĂ«shtetje nga varrezat, priten aty deve tĂ« mĂ«dha, festohen lindje tĂ« mĂ«dha rreth atyre varrezave......?
PĂ«rgjigje nga Shejhu: Dije se kĂ«to vepra janĂ« prej veprave tĂ« Xhehiljetit, ku i DĂ«rguari salAllahu alejhi ue selem ishte dĂ«rguar pĂ«r ti mohuar dhe larguar ato dhe pĂ«r tĂ« shpjeguar se ato janĂ« prej Shirkut tĂ« madh pĂ«r tĂ« cilat argumenton Kurani dhe Sunneti. Me tĂ« vĂ«rtetĂ« kĂ«to festa janĂ« tĂ« ngjashme me festat e Xhehiljetit. KUSH BESON SE KĂ‹TO VEPRA JANĂ‹ LEGJITIME DHE LEJOHET VEPRIMI I TYRE, DHE SE KJO Ă‹SHTĂ‹ ADHURIM DHE FE, ME TĂ‹ VĂ‹RTETĂ‹ KY PERSON Ă‹SHTĂ‹ QAFIRI DHE I HUMBURI MĂ‹ I MADH PREJ KRIJESAVE TĂ‹ ALLAHUT. KUSH DYSHON NĂ‹ KUFRIN E TYRE PAS NGRITJES SĂ‹ ARGUMENTIT ATYRE AI Ă‹SHTĂ‹ KAFIR”.
Thotë Shejhu Sulejman Ibn Sahman për ata të cilët u është ngritur argumenti prej adhuruesve të varrezave, xhehmive, kush i miqëson ata apo polemizon për ta....pasi që tu sqarohet atyre fjala e dijetarëve për tekfirin e tyre dhe ti bëhet e qartë se atyre u ka arritur argumenti dhe u është ngritur argumenti me mosmiratimin që ua kanë bërë muslimanët atyre edhe nëse nuk e kanë kuptuar argumentin.
Këtu shejh Sulejmani kushtëzon sqarimin dhe ngritjen e argumentit, e ai është prej imamëve të Nexhdit dhe mu ky dijetarë është ai me të cilin tepruesit në tekfir argumentohen me fjalët e tija të përgjithshme në tekfirin e arsyetuesit!
Këto ishin disa tekste nga Imamët e Nexhdit në çështjen e kufrit të arsyetuesit, ku duhet ti mbartim fjalët e përgjithshme tek ato që i kushtëzuan që të bashkohet shkaku.
Pra arsyetuesi me injorancë për atë i cili bie në shirk të madh mirëpo ai përkatësohet në islam nuk donë të thotë se ai i përgënjeshtron ajetet e Kuranit dhe hadithet e Pejgamberit s.a.w.s. përkundrazi ai i konsideron të vërteta Kuranin dhe Sunnetin.
Mirëpo atij i është tollovitur gjykimi (hukmi) për shkak të bidatit (risisë) së murxhiave apo për shkak të ndonjë dyshimi i cili e pengon atë në tekfirin e arsyetuesit me injorancë dhe ky nuk bën kufër vetëm se pas ngritjes së argumentit dhe largimit të dyshimit.
Argument pët këtë është Ixhmaja e dijetarëve të cilën e përcjellë Shejhu Sulejman Ibn Sahman në atë se arsyetuesi me injorancë nuk bën kufër nëse ekziston ndonjë dyshim. Poashtu Ixhmaja e dijetarëve e cila transmetohet nga Ibn Tejmija për mos tekfirin e murxhiave, ku për secilin është e qartë se murxhitë nuk e bëjnë tekfir arsyetuesin me injorancë dhe kjo është shkaku i cili i shpiu tepruesit në tekfir të bëjnë tekfir Ibn Tejmijen.
Pra ajo e cila po sillet këtu është se tepruesit në tekfir i kanë marrë fjalët të cilët ata i përgjithësuan duke mos u kthyer te fjalët e kushtëzuara dhe kështu devijuan rrugën dhe devijuan të tjerët. Poashtu ky moskuptim i tyre i shpiu ata që të bëjnë Tekfit Shtetin e Hilafetit Islam, Halifen e muslimanëve, përkrahësit e tyre...
Poashtu nuk u ndalën ne tekfirin e arsyetuesit, por ata bën zinxhirë në tekfir dhe bënë tekfir të gjithë ata të cilën nuk e bëjnë tekfir arsyetuesin dhe kush nuk e bën tekfir këtë... dhe kështu me radhë.
Ne prej këtu e shpallim se Shteti I Hilafetit Islam i ka larguar këto persona prej rreshtave të veta për shkak të zullumit dhe të së kotës që ata mbartin dhe mos lini vend për ta në mexhliset tuaja o përkrahësit e Hilafetit.
Shkroi: Ebu Sulejman El Xhehbedhi
Përktheu: Ebu Kajs Albani
Post a Comment