17 arsye pse shijat janë kafira

Titulli i origjinalit: 17 arsye pse dijetarët i kanë shpallur shijat kafira

Janë shtatëmbëdhjetë bindje që shijat gjithmonë i kanë fshehur nga muslimanët, e gjithë kjo fshehje ka ndodhur pasi që ata kanë tukje (të flasësh të kundërtën e asaj që beson) në besimin e tyre. Që të gjitha këto bindje, janë të shkruara dhe të ruajtura në librat e shenjtë të shijave:
1. Bota dhe gjithçka që ka në të, i përkasin imamëve të shijave. Ata i japin nga bota (të mirat) cilit dëshirojnë dhe i marrin nga ajo cilit dëshirojnë. (Usulul Kaafi, fq.259, Al-Kulaini, India ed)
Është shumë e qartë se një bindje si kjo është në kundërshtim total me fjalët e Allahut të Lartësuar që thotë: "S’ka dyshim se toka është e All-llahut, ia lë në trashëgim atij që do nga robtë e tij, e ardhmja e lumtur është për të devotshmit". (A'raf, 128)
Besimi shiit në thënien e tyre që u përmend më lart, tregon barazim të fuqive mes imamëve shiit dhe Allahut, dhe ky besim, pa dyshim se është shirk që të nxjerrë nga feja.
2. Ali ibn Ebi Talib që shijat pretendojnë se është imami i tyre, thonë që është i pari dhe i fundit, i dukshëm dhe i fshehur, njëjtë sikur që janë përfshirë në ajetin kuranor: "Ai është i pari që s’ka fillim dhe i fundit që s’ka mbarim, i dukshmi dhe i padukshmi, dhe Ai është më i dijshmi për çdo gjë". (El-Hadid, 3) (Rijalul Kashi, fq.138)
Një bindje e tillë është kufër i qartë nga ana e shijave, të cilët pretendojnë dhe thërrasin në emër të halifes Ali ibn Ebi Talib, Allahu qoftë i kënaqur me të. Me këtë bindje, ata e pozicionojnë Aliun radijallahu anhu në vendin e Allahut të Lartësuar. Dhe sigurisht, ky është një mashtrim i shijave kundër muslimanëve dhe akidës së pastër.
3. Imamët e shijave janë fytyra e Allahut, sytë e Allahut dhe duart e Allahut që sjellin mëshirë për robërit e Allahut. (Usulul Kaafi, fq.83)
4. Thonë se Ali ibn Ebi Talibi radijallahu anhu, është përfaqësues i Allahut në përcaktimin e xhenetit dhe xhehenemit, ka përvetësuar diçka që nuk ka fituar askush para tij nga qeniet njerëzore, pastaj, Aliu e din të mirën dhe të keqen, e din se çfarë ka ndodhur në të kaluarën dhe çfarë do të ndodhë në të ardhmen, pra, e din të fshehtën. (Usulul Kaafi, fq.84)
5. Dëshirat e imamëve janë gjithashtu edhe dëshirat e Allahut. (Usulul Kaafi, fq.278)
6. Imamët shiit, e dinë se kur ju vjen vdekja dhe ata vetë e përcaktojnë vdekjen e tyre, sepse nëse një imam nuk i din këto gjëra, atëherë ai nuk ka të drejtë të jetë imam shiit. (Usulul Kaafi, fq.158)
7. Imamët shiit dinë çdo gjë të fshehur dhe kur pyeten, ata dinë gjithçka, sepse ata i dinë çështjet e fshehta sikur që Allahu i dinë. (Usulul Kaafi, fq.193)
8. Vetëm Allahu din gjithçka se çfarë ndodh në natyrë pasi që të ketë ndodhur. Imamët shiit tashmë kanë njohuri për gjërat që nuk kanë ndodhur. (Usulul Kaafi, fq. 40)
Sipas El-Kulainit, (ekspert në lëminë e hadithit tek shijat), Allahu nuk kishte dituri se Husejn ibn Aliu do të vritej. Sipas tyre, Allahu në fillim nuk e dinte, prandaj Allahu ka krijuar një obligim të ri, në përputhje me kushtet ekzistuese. Megjithatë, Imamët shiit tashmë e dinë se çfarë do të ndodhë. (Usulul Kaafi, fq. 232)
9. Imamët shiit janë depot e diturisë së Allahut dhe shpjeguesit e diturisë së Tij. Imamët shiit janë Ma'sum (që nuk gabojnë dhe asnjëherë nuk harrojnë) në natyrë. Allahu i ka urdhëruar njerëzit që t'ju binden imamëve shiit, sepse ata janë huxhah (argument i së vërtetës) të Allahut në qiell dhe në tokë. (Usulul Kaafi, fq.165)
10. Imamët shiit janë të barabartë me Pejgamberin sal'allahu alejhi ue selem. (Ibid).
11. Me fjalën "imamët shiit" nënkuptohen këta njerëz: Ali ibn Ebi Talib, Husejn ibn Ali, Ali ibn Husejn, Hasan ibn Ali dhe Muhamed ibn Ali. (Usulul Kaafi, fq. 109)
12. Kur'ani që ekziston në duart e muslimanëve është i ndryshuar, është hjekur dhe është shtuar diçka. (Usulul Kaafi, fq.670).
13. Sipas shijave, Kur'anin që e solli Xhibrili alejhi selam tek Pejgamberi sal'allahu alejhi ue selem, ka 17 mijë vargje, por tash janë vetëm 6660 vargje. (Usulul Kaafi, fq.671)
14. Ebu Bekrin, Umerin, Uthman ibn Affanin, Muavijun, Aishen dhe Hafsën i thërrasin me emrat më të fëlliqur dhe se ata janë qeniet më të këqija në tokë, ata janë armiqtë e Allahut. Kushdo që nuk i armiqëson ata (Ebu Bekrin dhe të tjerët që u përmendën), atëherë imani i tij nuk është i plotë. (Hakkul jekin, fq.519, nga Muhamed Bekir el-Mexhlisi)
15. Konsiderimi i mut'as (nikah të përkohshëm) si hallall dhe se cili e kryen mut'an më shumë se 4 herë, ai ka një shkallë më të lartë se Pejgamberi Muhammed, sal'allahu alejhi ue selem. (Tefsir Minhaxhush Shadikin, fq.365, nga Mullah Fathullah Kassani).
16. Konsiderimi si hallall i shkëmbimit të shërbëtoreve (robëreshave) për marrëdhënie seksuale me moshatarët e tyre. Ata thonë se Imam Xhaferi i tha shokut të tij: "O Muhammed, bën me këtë robëreshë çfarë dëshiron. Pastaj nëse nuk të pëlqen, ktheje përsëri tek unë". (El-Istibsar vëll.3, fq.136, nga Ebu Xhafer Muhamed Hasan Et-Thusi).
17. Pejgamberi sal'allahu alejhi ue selem dhe shokët e tij do të japin llogari para Ditës së Gjykimit. Do të vijë Imam Mehdiu dhe do ta gropon varrin e Ebu Bekrit dhe Omerit, do t'i nxjerrë nga varri dhe do t'i kryqëzon. (Hakkul jekin, fq.360, nga Mullah Muhamed Bekir el-Mexhlisi)
Që të gjitha këto shtatëmbëdhjetë bindje shijat i konsiderojnë si pjesë e Akides që e solli Pejgamberi sal'allahu alejhi ue selem.
(Dhe pas gjithë këtyre) A beson dikush se shijat janë pjesë e ummetit islam? Sipas Imam Malikut dhe Imam Ahmedit, kush nuk i shpall kafira këta shija (me bindjet që i përmendëm), edhe ai (që nuk i shpall) është kafir.
Të gjitha bindjet që i kemi përmendur janë nxjerrë nga librat dhe referencat kryesore të shijave. Këto libra shijat i shohin ashtu si muslimani që i sheh librat e hadithit të Imam Buhariut, Muslimit, Ahmed ibn Hanbelit, të Nesaiut, Tirmidhiut, Ebu Davudit dhe Ibn Maxhes.
Shijat çdoherë mundohen dhe vazhdimisht përpiqen të tregojnë se janë pjesë e myslimanëve, se ata ndryshojnë nga sunnitët në disa çështje që nuk janë parësore. E gjithë kjo është gënjeshtër e kulluar e tyre dhe duhet me të vërtetë të refuzohet ashpër!
Risalah muxhahidin