Metoda e Ehlu-Sunnetit në respektimin e Sunduesit

Ne nuk besojmĂ« nĂ« rebelim kundĂ«r ImamĂ«ve tĂ« MuslimanĂ«ve, udhĂ«heqĂ«sve dhe sunduesve tĂ« MuslimanĂ«ve, madje edhe nĂ«se janĂ« tĂ« korruptuar. Nuk heqim dorĂ« nga dĂ«gjueshmĂ«ria ndaj tyre derisa ata urdhĂ«rojnĂ« nĂ« tĂ« mirĂ«. Ne besojmĂ« se dĂ«gjueshmĂ«ria ndaj tyre Ă«shtĂ« obligim derisa ata nuk urdhĂ«rojnĂ« nĂ« mosbindje, dhe  lutemi qĂ« ata tĂ« jenĂ« tĂ« udhĂ«zuar e tĂ« drejtĂ«.
Dhe besojmĂ« se Ă«shtĂ« obligim rebelimi kundĂ«r ImamĂ«ve tĂ« Kufrit nga sunduesit jobesimtarĂ« qĂ« kanĂ« hipur mbi qafat e MuslimanĂ«ve. Ne besojmĂ« se ata kanĂ« dalĂ« prej Dinit pĂ«r shkak tĂ« zĂ«vendĂ«simit tĂ« Sheriatit dhe ligjit tĂ« Allahut, kĂ«rkimit pĂ«r t’u gjykuar tek TagutĂ«t e lindjes dhe perĂ«ndimit, miqĂ«simit me armiqtĂ« e Allahut dhe armiqĂ«simit kundĂ«r Dinit tĂ« tij dhe afĂ«rmeve tĂ« Tij.
Dhe (besojmĂ«) se Daveti, vepra, dhe shtrirja e pĂ«rpjekjeve pĂ«r zĂ«vendĂ«simin e tyre Ă«shtĂ« obligim pĂ«r MuslimanĂ«t – pĂ«r çdonjĂ«rin sipas aftĂ«sive tĂ« tij. Kushdo qĂ« nuk Ă«shtĂ« i aftĂ« tĂ« mbajĂ« armĂ« kundĂ«r tyre, nuk Ă«shtĂ« i paaftĂ« qĂ« t’i ndihmojĂ« atij qĂ« Ă« mban ate, qoftĂ« edhe me Du’a. (Ne besojmĂ«) se pĂ«rgatitja materiale dhe shpirtĂ«rore pĂ«r kĂ«tĂ« Ă«shtĂ« obligim prej obligimeve tĂ« Dinit. 
Besojmë se luftimi kundër tyre është më primar sesa luftimi kundër të tjerëve, sepse sipas konsensusit, kufri i lëshimit të fesë është më i rëndë sesa kufri origjinal. Po ashtu, sepse mbrojta e pasurisë është më primare sesa përfitimi, sepse Xhihadi mbrojtës është më primar se Xhihad sulmues, dhe sepse nisja e Xhihadit kundër atyre që janë më afër nesh prej Kufarëve i paraprinë atij kundër atyre që janë më larg.
Gjithashtu, askush nuk u ka dhënë pushtet jehudëve, të krishterëve apo të tjerëve nga Kufarët në tokat e Muslimanëve, e nuk e kanë bërë pasurinë dhe tokën e tyre dhuratë për ta, përveç këtyre felëshuesve .
Ne qëndrojmë pas asaj se ata që i ndalin të tjerët nga Xhihadi kundër të tillëve, me ideologji të dobëta siç janë pretendimet se nuk ka hixhret apo që ka dallim (midis sunduesit dhe palës së rëndomtë në luftë), apo mungesës së një Imami të fuqishëm mbi njerëzit tjerë të Islamit.
Ne pohojmĂ« se ata janĂ« njerĂ«z tĂ« injorancĂ«s dhe tĂ« devijimit, qĂ« kanĂ« dhĂ«nĂ« vendime juridike pa dituri, pra ata janĂ« tĂ« devijuar dhe i çojnĂ« tĂ« tjerĂ«t nĂ« devijim. Ata e kanĂ« braktisur Dinin dhe kanĂ« braktisur pĂ«rpjekjet pĂ«r t’i dhĂ«nĂ« atij fitore.
Aq mĂ« shumĂ«, ne besojmĂ« qĂ« nĂ«n çdo rrethana luftimi kundĂ«r tyre dhe largimi i tyre derisa Dini tĂ« jetĂ« plotĂ«sisht pĂ«r Allahun Ă«shtĂ« nga obligimet mĂ« kryesorĂ« prej tĂ« gjitha obligimeve. ShpĂ«rngulja (hixhreti) qĂ« Ă«shtĂ« i domosdoshĂ«m pĂ«r kĂ«tĂ« Ă«shtĂ« shpĂ«rngulja te Allahu me Teuhid, dhe shpĂ«rngulja te Pejgamberi, sal'allahu alejhi we selem, me besnikĂ«ri. NdĂ«rsa pĂ«rgatitjet serioze pĂ«r tĂ« ngjashmet e kĂ«saj vepre sipas nesh janĂ« obligim, dhe i paraprijnĂ« veprave dhe pĂ«rpjekjeve individuale tjera tĂ« pafrytshme.    
Dhe nĂ«se ngritja kundĂ«r tyre dhe nxitimi pĂ«r zĂ«vendĂ«simin e tyre nuk Ă«shtĂ« obligim pĂ«rveç pĂ«r atĂ« qĂ« ka mundĂ«si, atĂ«herĂ« rregulli (i tĂ« qenit) obligim nuk Ă«shtĂ« kusht pĂ«r lejueshmĂ«rinĂ« e saj. Andaj, Ă«shtĂ« e lejuar qĂ« njĂ« person t’i luftojĂ« ata madje edhe nĂ«se Ă«shtĂ« i vetĂ«m ose nĂ«se Ă«shtĂ« i sigurt se do tĂ« bie shehid por nuk do tĂ« arrijĂ« fitore. Xhihadi Ă«shtĂ« vepĂ«r e ibadetit dhe obligim i ligjĂ«suar deri nĂ« DitĂ«n e Gjykimit. Ă‹shtĂ« e lejuar tĂ« bĂ«het nĂ« çdo kohĂ« siç Ă«shtĂ« lĂ«mosha nĂ« krahasim mĂ« Zekatin.
Xhihadi është shkolla në të cilën ngrihet baza e fortë dhe lidhjet e fuqishme mbi të cilat themeli i Dinit bëhet i fortë.
Shejh Ebu Muhamed el-Makdisi

Post a Comment