Ne nuk besojmë në rebelim kundër Imamëve të Muslimanëve, udhëheqësve dhe sunduesve të Muslimanëve, madje edhe nëse janë të korruptuar. Nuk heqim dorë nga dëgjueshmëria ndaj tyre derisa ata urdhërojnë në të mirë. Ne besojmë se dëgjueshmëria ndaj tyre është obligim derisa ata nuk urdhërojnë në mosbindje, dhe lutemi që ata të jenë të udhëzuar e të drejtë.
Dhe besojmĂ« se Ă«shtĂ« obligim rebelimi kundĂ«r ImamĂ«ve tĂ« Kufrit nga sunduesit jobesimtarĂ« qĂ« kanĂ« hipur mbi qafat e MuslimanĂ«ve. Ne besojmĂ« se ata kanĂ« dalĂ« prej Dinit pĂ«r shkak tĂ« zĂ«vendĂ«simit tĂ« Sheriatit dhe ligjit tĂ« Allahut, kĂ«rkimit pĂ«r t’u gjykuar tek TagutĂ«t e lindjes dhe perĂ«ndimit, miqĂ«simit me armiqtĂ« e Allahut dhe armiqĂ«simit kundĂ«r Dinit tĂ« tij dhe afĂ«rmeve tĂ« Tij.
Dhe (besojmĂ«) se Daveti, vepra, dhe shtrirja e pĂ«rpjekjeve pĂ«r zĂ«vendĂ«simin e tyre Ă«shtĂ« obligim pĂ«r MuslimanĂ«t – pĂ«r çdonjĂ«rin sipas aftĂ«sive tĂ« tij. Kushdo qĂ« nuk Ă«shtĂ« i aftĂ« tĂ« mbajĂ« armĂ« kundĂ«r tyre, nuk Ă«shtĂ« i paaftĂ« qĂ« t’i ndihmojĂ« atij qĂ« Ă« mban ate, qoftĂ« edhe me Du’a. (Ne besojmĂ«) se pĂ«rgatitja materiale dhe shpirtĂ«rore pĂ«r kĂ«tĂ« Ă«shtĂ« obligim prej obligimeve tĂ« Dinit.
Besojmë se luftimi kundër tyre është më primar sesa luftimi kundër të tjerëve, sepse sipas konsensusit, kufri i lëshimit të fesë është më i rëndë sesa kufri origjinal. Po ashtu, sepse mbrojta e pasurisë është më primare sesa përfitimi, sepse Xhihadi mbrojtës është më primar se Xhihad sulmues, dhe sepse nisja e Xhihadit kundër atyre që janë më afër nesh prej Kufarëve i paraprinë atij kundër atyre që janë më larg.
Gjithashtu, askush nuk u ka dhënë pushtet jehudëve, të krishterëve apo të tjerëve nga Kufarët në tokat e Muslimanëve, e nuk e kanë bërë pasurinë dhe tokën e tyre dhuratë për ta, përveç këtyre felëshuesve .
Ne qëndrojmë pas asaj se ata që i ndalin të tjerët nga Xhihadi kundër të tillëve, me ideologji të dobëta siç janë pretendimet se nuk ka hixhret apo që ka dallim (midis sunduesit dhe palës së rëndomtë në luftë), apo mungesës së një Imami të fuqishëm mbi njerëzit tjerë të Islamit.
Ne pohojmĂ« se ata janĂ« njerĂ«z tĂ« injorancĂ«s dhe tĂ« devijimit, qĂ« kanĂ« dhĂ«nĂ« vendime juridike pa dituri, pra ata janĂ« tĂ« devijuar dhe i çojnĂ« tĂ« tjerĂ«t nĂ« devijim. Ata e kanĂ« braktisur Dinin dhe kanĂ« braktisur pĂ«rpjekjet pĂ«r t’i dhĂ«nĂ« atij fitore.
Aq më shumë, ne besojmë që nën çdo rrethana luftimi kundër tyre dhe largimi i tyre derisa Dini të jetë plotësisht për Allahun është nga obligimet më kryesorë prej të gjitha obligimeve. Shpërngulja (hixhreti) që është i domosdoshëm për këtë është shpërngulja te Allahu me Teuhid, dhe shpërngulja te Pejgamberi, sal'allahu alejhi we selem, me besnikëri. Ndërsa përgatitjet serioze për të ngjashmet e kësaj vepre sipas nesh janë obligim, dhe i paraprijnë veprave dhe përpjekjeve individuale tjera të pafrytshme.
Dhe nĂ«se ngritja kundĂ«r tyre dhe nxitimi pĂ«r zĂ«vendĂ«simin e tyre nuk Ă«shtĂ« obligim pĂ«rveç pĂ«r atĂ« qĂ« ka mundĂ«si, atĂ«herĂ« rregulli (i tĂ« qenit) obligim nuk Ă«shtĂ« kusht pĂ«r lejueshmĂ«rinĂ« e saj. Andaj, Ă«shtĂ« e lejuar qĂ« njĂ« person t’i luftojĂ« ata madje edhe nĂ«se Ă«shtĂ« i vetĂ«m ose nĂ«se Ă«shtĂ« i sigurt se do tĂ« bie shehid por nuk do tĂ« arrijĂ« fitore. Xhihadi Ă«shtĂ« vepĂ«r e ibadetit dhe obligim i ligjĂ«suar deri nĂ« DitĂ«n e Gjykimit. Ă‹shtĂ« e lejuar tĂ« bĂ«het nĂ« çdo kohĂ« siç Ă«shtĂ« lĂ«mosha nĂ« krahasim mĂ« Zekatin.
Xhihadi është shkolla në të cilën ngrihet baza e fortë dhe lidhjet e fuqishme mbi të cilat themeli i Dinit bëhet i fortë.
Shejh Ebu Muhamed el-Makdisi
Post a Comment