PYETJE: Cili eshte gjykimi i sheriatit per ate njeri i cili e ka patur zakon shprehjen e shehadetit gjate jetes se tij, por nuk ka qene praktikues i fese islame fare, perkundrazi njihet me verpimin, thenjen ose besimin e shume te kundertave te islamit, si mohimi i dites se gjykimit, apo tallja me fene, ose sharja e shamise etj, mirepo para se te vdese shpreh shehadetin. A i ben dobi shqiptimi i shehadetit ketij njeriu ne prag te vdekjes ku mund ta konsiderojme prej muslimaneve, ku renditet falja e xhenazes, gusuli, kefini dhe lutja per meshire ndaj tij etj. prej te drejtave te muslimanit??
PERGJIGJE: Ai njeri i cili e shpreh sa here shehadetin gjate jetes se tij, pra i eshte bere adet dhe zakon shqiptimi i shehadetit gjate jetes tij, mirepo nuk i bindet apo nenshtrohet shehadetit dhe kushteve qe kerkon shehadeti prej njeriut gjate jetes se tij, si dija e kuptimit te tij, apo bindja, nenshtrimi, dashuria dhe pranimi etj. prej kushteve te shehadetit, perkundrazi vjen me te kundertat e shehadetit, siç gjinden shume prej njerezve sot ne shqiperi, te cilet ne origjin edhe pse jane muslimane dhe e kane mesuar permendesh shehadetin ku dhe e shprehin per dite, mirepo ata nuk besojne diten e gjykimit apo tallen me fene ose mohojne shume prej ligjeve te kuranit etj, njerez te tille nuk quhen musliman edhe nese vdesin me shehadetin, pasi nuk i benë dobi atyre shprehja e shehadetit, ngase nuk e kane shprehur shehadetin me dije dhe as bindje e nenshtrim, si dhe nuk dallim midis gjendjes ne te cilen ishin gjalle kur ata e shprehnin shehadetin apo momentit qe vdesin, pasi nuk eshte se kane ardhur me ndonje dicka te re rreth kesaj fjale vetem se shprehejes se saj. Dhe siç dihet nga te gjithe muslimanet se shehadeti ka kushte te cilat duhet me u realizuar tek personi me qellim qe ti beje dobi ne dunja ku e shpeton ate nga zjarri i xhehenemit ne ahiret, dhe kushti i pare me rendesishmi eshte dija, pasi Allahu thote: Mesoje se nuk ka zot tjeter pos Allahut. Po ashtu Allahu thote: Vetem ata qe deshmojne te verteten dhe ata e dine.
Ndersa Profeti ka thene: Ai i cili vdes dhe e di se nuk ka zote tjeter veç Allahut do te hyj ne xhenet. Trans. buhariu dhe muslimi nga uthmani.
Ndersa Imam Buhariu thote: Dija kerkohet para punes dhe vepres.
Perfitojme nga hadithi dhe ky rregull i Buhariut: Çdo kush i cili e shpreh shehadetin gjate jetes se tij, mirepo pa dije dhe pa ju nenshtruar shehadetit, ai eshte kafir, dhe keshtu ngel gjendja e tij edhe nese e shpreh shehadetin ne momentin e vdekjes se tij.
*Ne nje nga pyetjet e drejtuara te Shejkh Bin Bazit i thuhet:
Cili eshte gjykimi sheriatit per ate njeri i cili nuk eshte falur asnjehere ne jeten e tij, mirepo para se te vdese deshmon shehadetin. A konsiderohet musliman ky njeri dhe ne ahiret a veprohet me te siç veprohet me muslimanet ku dhe rringjallet bashke me muslimanet?
Pergjigje: Njeriu i tille nese ka ardhur me shehadetin me pendim dhe qellim të hyrjes ne islam, Allahu ia fale atij çdo gjë te kaluar, nese ka qene prej atyre qe nuk e deshmonte shehadetin ne te kaluaren, por erdhi me thenjen shehadetit i penduar , si njësues dhe i sinqerte me Allahun, duke e ditur kuptimin e shehadetit, i cili eshte: Lenja e shirkut dhe gjynaheve ne pergjethsi me vendosje nga ana e tij, ne kete raste Allahu i fale atij cdo gje ne te kaluaren. Mirepo, nese ka qene prej atyre njerezve i cili e shprehte shehadetin si zakon ( adet i perditshem) njeriut te tille nuk i bene dobi shehadeti, pasi ai ka vdekur ne shirk, kjo ngase ai e thonte shehadetin ne jeten e tij dhe po ashtu edhe ne vdekjen e tij. Keshtu qe, nese ai e e shprehte shehadetin dhe ne te njejten kohe adhuronte varrezat dhe kerkon ndihme (istgathe) prej te vdekureve dhe vepron gjynahe, ai nuk eshte se e ka thene shehadetin me pendese (teube) dhe as me kthim nga ajo çka ka besuar, pra thenja e tij e shehadetit ne prag te vdekjes eshte njesoj si thenja e tij ne jeten dhe shendetin e tij, ku nuk ka asnje ndikim, pasi ai ka ngelur ne kufrin dhe dalaletin e tij. Shembulli i tij eshte si puna e munafikeve te cilet e thone deshmine dhe ata jane ne kufrin dhe nifakun e tyre, si dhe adhuruesit e varrezave sot te cilet e thone deshmine ne mexhlise te ndryshme dhe ne çdo vend, mirepo ata adhurojne te vdekurit dhe kerkojne ndihme prej tyre dhe bejne zotim per ta, prejne kurban per ta, siç jane adhururesit e bedeuis, dhe adhururesit e husejnit si dhe adhuruesit e abdul kadir xhejlanit etj. Allahu na ruajte.
Pergjigje: Njeriu i tille nese ka ardhur me shehadetin me pendim dhe qellim të hyrjes ne islam, Allahu ia fale atij çdo gjë te kaluar, nese ka qene prej atyre qe nuk e deshmonte shehadetin ne te kaluaren, por erdhi me thenjen shehadetit i penduar , si njësues dhe i sinqerte me Allahun, duke e ditur kuptimin e shehadetit, i cili eshte: Lenja e shirkut dhe gjynaheve ne pergjethsi me vendosje nga ana e tij, ne kete raste Allahu i fale atij cdo gje ne te kaluaren. Mirepo, nese ka qene prej atyre njerezve i cili e shprehte shehadetin si zakon ( adet i perditshem) njeriut te tille nuk i bene dobi shehadeti, pasi ai ka vdekur ne shirk, kjo ngase ai e thonte shehadetin ne jeten e tij dhe po ashtu edhe ne vdekjen e tij. Keshtu qe, nese ai e e shprehte shehadetin dhe ne te njejten kohe adhuronte varrezat dhe kerkon ndihme (istgathe) prej te vdekureve dhe vepron gjynahe, ai nuk eshte se e ka thene shehadetin me pendese (teube) dhe as me kthim nga ajo çka ka besuar, pra thenja e tij e shehadetit ne prag te vdekjes eshte njesoj si thenja e tij ne jeten dhe shendetin e tij, ku nuk ka asnje ndikim, pasi ai ka ngelur ne kufrin dhe dalaletin e tij. Shembulli i tij eshte si puna e munafikeve te cilet e thone deshmine dhe ata jane ne kufrin dhe nifakun e tyre, si dhe adhuruesit e varrezave sot te cilet e thone deshmine ne mexhlise te ndryshme dhe ne çdo vend, mirepo ata adhurojne te vdekurit dhe kerkojne ndihme prej tyre dhe bejne zotim per ta, prejne kurban per ta, siç jane adhururesit e bedeuis, dhe adhururesit e husejnit si dhe adhuruesit e abdul kadir xhejlanit etj. Allahu na ruajte.
Marre nga faqja: Islamweb.net
Prandaj ai i cili vjen me te kundertat e islamit, si shirku, mohimi i dites gjykimit etj, ai eshte kafir me ixhman dijetareve.
Ka thene komisioni i perhershem e dijetareve te saudise: Ai musliman i cili vjen me te kundertat e shehadetit, eshte kafir edhe nese falet apo argjeron.
Ndersa nese ky person e shpreh shehadetin ne momentin e vdekjes, por me dije te plote rreth kuptimit te shehadetit, si dhe duke ju larguar besimeve te kota qe kishte ne jeten e tij, njeriut te tille i pranohet ky shehadet, pasi ne kete raste ai eshte penduar nga te kundertat e islamit, te cilat i vepronte gjate jetes se tij, ashtu sic e tregoj këtë Shejkh Bin Bazi me siper ne pergjigjen e tij. Dhe per njerez te tille vlen fjala e Profetit: Allahu me te vertete e pranon teuben e robit te tij derisa ti vije shpirti ne fyte. Hadith i sakte. Pra perderisa ai eshte ne gjendje ta kuptoj ate qe shpreh duke e pranuar me kushtet e saja. Po ashtu ka thene Profeti: Atij i cili fjala e fundit prej tij eshte La Ilahe Ilallah do te hyje ne xhenet. Hadith i sakte.
Mirepo ky hadith i fundit duhet kuptohet sipas shpjegimit te Ehli Sunetit, pasi ne te tregohet shpetimi i njeriut vetem me shprehjen e shehadetit pa i realizuar kushtet e tjera qe i kerkon fjala La Ilahe Ilallah, prandaj selefet kane dhene shpjegime te shumta rreth ketij hadithi, me qellim kundervenje mendimit apo pretendimit te murrxhiave te cilet thone se kushdo qe thote La Ilahe Ila Allah hyne ne xhenet, thjeshte me ane te shprehjes edhe nese nuk vjen me kushtet e saja, dyshim ku prej tyre i cili eshte per shkak te argumentimit te tyre me disa hadithe duke lene hadithet e tjera qe shpjegojne menyren e shprehjes se shehadetit dhe kushtet qe kerkohen me shprehjen e shehadetit.
Prandaj:
1- Disa kane thenë se kjo ka qene ne fillim te islamit ku nuk ishte plotesuar feja dhe sheriati.
2- Disa kane thene jane per kafirin ne orgjin siç trans. nje thenje e tille nga imam El Begaui.
3- Disa kane thenë se jane shfuqizuar me hadithet e tjera qe tregojne kushtet e fjales la ilahe ila llah, pasi ne kete hadith tregohet vetem shprehja e shehadetit, dhe siç dihet imani tek Ehli Suneti eshte fjale dhe veper dhe jo thjeshte shprehje.dhe jo siç thone murrxhiat qe vetem shprehja e shehadetit e fute njeriun ne xhenet.
4- Disa kane thene kjo vlen per ate njeri qe hyne ne islam dhe para se te urdherohet me shtyllat dhe obligimet fetare, para se të ia merr Allahu shpirtin.
.
Ndersa persa i perket kafirit ne origjine si kristjani, çifuti, idhujtari e zjarrputisti etj, te cilet nuk e shqipetojne shehadetin dhe nuk e pranojne Profetin si te derguarin e Allahut gjate jetes tyre, nese e thone shehadetin ne momentin e vdekjes me dije dhe bindje se Muhamedi eshte i derguari i Allahut dhe se feja e pranuar tek Allahu eshte islami, pranohet prej tyre nje deshmi e tille dhe konsiderohen musliman. Argumente per kete eshte hadithi i Profetit ku i thote femijes çifut ne shtratin e vdekjes deshmo se nuk ka te adhuruar tjeter pos Allahut dhe se une jam i derguri i Allahut? dhe kur çifuti ju pergjigje fteses se Muhamedit, vdiq musliman. Trans. Buhariu dhe Muslimi.
Po ashtu hadithi Profetit ku kerkon nga xhahxai i tij Ebu Talibi te shprehte shehadetin, duke i thene: O xhahai im thuaj La Ilahe Ilallah. Tran. Buhariut dhe Muslimit
Kjo ngase nese e shprehte shehadetin ne pragun e vdekjes do te hynte ne xhenet. Pra perfitohet nga keto hadithe se kafirit ne orgjine i pranohet shehadeti dhe vdes si musliman nese e shprehe ate ne momentin e vdekjes.
Ka thene shejkh Muhamed Bin Ibrahim Ali Shejkh: Ai i cili e thote shehadetin duke qene kafir ne origjinee, pra ne kohen e kufrit nuk e ka besuar dhe as shprehur ate, njeriu i tille nese e thote shehadetin gjykohet mbi te si muslimane, ndersa ai e njeri i cili e shpreh ate dhe ai eshte murted apo jehudi i cili e shpreh ate atyre nuk i ben dobi shehadeti.
Ndersa persa i perket kafirit ne origjine si kristjani, çifuti, idhujtari e zjarrputisti etj, te cilet nuk e shqipetojne shehadetin dhe nuk e pranojne Profetin si te derguarin e Allahut gjate jetes tyre, nese e thone shehadetin ne momentin e vdekjes me dije dhe bindje se Muhamedi eshte i derguari i Allahut dhe se feja e pranuar tek Allahu eshte islami, pranohet prej tyre nje deshmi e tille dhe konsiderohen musliman. Argumente per kete eshte hadithi i Profetit ku i thote femijes çifut ne shtratin e vdekjes deshmo se nuk ka te adhuruar tjeter pos Allahut dhe se une jam i derguri i Allahut? dhe kur çifuti ju pergjigje fteses se Muhamedit, vdiq musliman. Trans. Buhariu dhe Muslimi.
Po ashtu hadithi Profetit ku kerkon nga xhahxai i tij Ebu Talibi te shprehte shehadetin, duke i thene: O xhahai im thuaj La Ilahe Ilallah. Tran. Buhariut dhe Muslimit
Kjo ngase nese e shprehte shehadetin ne pragun e vdekjes do te hynte ne xhenet. Pra perfitohet nga keto hadithe se kafirit ne orgjine i pranohet shehadeti dhe vdes si musliman nese e shprehe ate ne momentin e vdekjes.
Ka thene shejkh Muhamed Bin Ibrahim Ali Shejkh: Ai i cili e thote shehadetin duke qene kafir ne origjinee, pra ne kohen e kufrit nuk e ka besuar dhe as shprehur ate, njeriu i tille nese e thote shehadetin gjykohet mbi te si muslimane, ndersa ai e njeri i cili e shpreh ate dhe ai eshte murted apo jehudi i cili e shpreh ate atyre nuk i ben dobi shehadeti.
Ka thene Shejkh Abdurrahman Bin Hasen: Ai i cili e shpreh shehadetin dhe vjen me te kundertat e saj ai eshte kafir me pajtimin e dijetareve, mirepo nese kafiri ne origjine e shpreh dhe vjen me te pranohet prej tij, perderisa nuk vjen me te kundertat e saj.
Disa dijetare kan vene kushte per kristjanin kur deshmon shehadetin te thote se Isai eshte rob dhe i derguari i Allahut, ose perndryshe nuk pranohet prej tij, pasi ai konsiderohet mushrik, pasi ne jeten e tij ka besuar se Allahu ka bir dhe nuk eshte larguar prej besimit te tij te pare.
Po ashtu edhe çifuti qe hyne ne fe eshte kushte te mohoje se Uzejri eshte biri i Allahut qe ti pranohet shehadeti.
Ndersa ai kafir i cili e deshmon shehadetin ne jeten e tij, dhe e di se islami eshte feja e vertete qe meriton te pasohet, mirepo nuk hyne ne islam per shkak se i humbet pasuria, apo per shkak te frikes se njerezve, njeriut te tille nuk i ben dobi shqipetimi i shehadetit, ashtu sic nuk i beri dobi Herakliut prijesit romak, i cili edhe pse e shprehu shehadetin nuk i beri dobi dhe Profeti e pergenjeshtroj dhe e hodhi poshte deshmin e tij duke thene: Genjeu armiku i Allahut. Kjo pasi kishte frike se mos i humbste mbretëria dhe pasuria e tij, sic trans. tek Buhariu. Po ashtu tregon Ibn Tejmija se disa çifut ne kohen e Profetit, pranuan Muhamedin si te derguarin e Allahut, mirepo nuk ju binden dhe nenshtruan atij, dhe i thote Profeti atyre: A nuk me pasoni? Thane jo, ngase kemi frike nga jehudite. Keshtu qe ngelen kafira siç ishin edhe pse e deshmuan shehadetin ne prezencen e Tij.
Kjo eshte pergjigjëja ime per ju vellai im shkurtimisht.
Hf. Ibrahim Zaimaj
Burimi: Akidja Islame
Hf. Ibrahim Zaimaj
Burimi: Akidja Islame
Post a Comment