Shejkh Sulejman bin Abdilah (Nipi i Muhamed bin Abdul Uehabit) dhe Shejkh Ali El Hudejr ju kundervihen gulateve tekfirit (hauarrixheve te kohes sone), sa i perket kuptimit dhe shtjellimit te rregullit fetar: “Kush nuk e bene kafirin - kafir ai eshte kafir”

Shejkh Sulejman bin Abdilah (Nipi i Muhamed bin Abdul Uehabit) dhe Shejkh Ali El Hudejr ju kundervihen gulateve tekfirit (hauarrixheve te kohes sone), sa i perket kuptimit dhe shtjellimit te rregullit fetar: “Kush nuk e bene kafirin - kafir ai eshte kafir”

Ka thene Shejkh Sulejman bin Abdilah: "Nese (njeriu) ka dyshime ne kufrin e tyre (mushrikeve) apo eshte xhahil ndaj kufrit të tyre, ketij njeriu i tregohen argumentet prej kuranit dhe sunetit mbi kufrin e tyre. Dhe nese pas tregimit te argumentit dyshon apo lekundet, ky njeri eshte kafir me ixhman e dijetareve, ne baze te rregullit: kush nuk e bene kafirin kafir ai eshte kafir”…

Euthak Ural Ijman

Ne baze te kesaj thenje thote Shejkh Ali El Hudejri: “Eshte detyre te plotesohen dy kushte para se te beshe tekfir mbi ate (muslimanin) qe nuk i bene kafir mushriket:

1- Ti tregohet atij (muslimanit), pra ti behet e qarte kufri i tyre (mushrikeve) prej kuranit dhe sunetit. Dhe nese i tregohet atij kufri tyre dhe nuk i bene kafira ata, ai njeri eshte kafir. E ka permendur diçka të tille edhe Shejkh Sulejman bin Abdilah ne librin “Mexhmuatu Teuhid”.

2- Te mos jete ai (muslimani) xhahil rreth kufrit tyre (mushrikeve). Nese ai nuk eshte xhahil rreth kufrit tyre dhe nuk i bene kafira ata (mushriket), ai eshte kafir.

 E ka permendur ixhman e dijetareve mbi kufrin e atij qe nuk i bene kafira mushriket El Kadij Ijad ne librin e tij “Esh-shifa 2/281” dhe Ibn Tejmije ne “Mexhmuatul fetaua 2/363”, si dhe Shejkh Sulejman bin Abdilah ne librin “Euthak Ural Ijman” dhe librin “Mexhmuatu Teuhid f/126”.

Shiko : Sherh Nuakidul Islam / Shejk Ali El Hudejri, f/13.

Shenim : "Pra shiko o vella i dashur musliman, se çfarë shpjegimi i ka dhene dijetari i nexhdit Shejkh Sulejman bin Abdilah rreth ketij rregulli kaq te rendesishem dhe rrezikshem njekohesishte, ku tregon se ka dy kushte :

1- Kushti i pare eshte xhehli tij ndaj kufrit të mushrikeve.

2- Kushti i dyte eshte dyshimi i tij rreth kufrit te mushrikeve. Dhe tregon se nuk lejohet te behet kafir ai musliman qe nuk i bene kafira mushriket, vetem pas plotesimit te ketyre dy kushteve. tani pyesim gulatet a jeni dakorte me fjalet e Shejkut???

Po ashtu kushtoji rendesi shpjegimit dhe kuptimit qe i bene Shejkh Ali El Hudejri ketij rregulli te akides, pasi ta ndriçon rrugen dhe te tregon teprimin e gulateve ne kuptimin dhe perdorimin e ketij rregulli fetare, duke e marre ate bllofe njeheresh dhe zbresin tekfirin mbi muslimanet sipas kuptimit të tyre, ku pretendojne se ky rregull eshte nga asli i dinit dhe nuk pranojne se ka xhehl apo shpjegim rreth tij, edhe pse kur kapen ngushte, dredhojne si perhere???

Perktheu dhe pershtati: Ibrahim Zaimaj

Post a Comment