Shkaqet e devijimit dhe humbjes së havarixhëve dhe gulatëve në tekfir në çështjet e tekfirit

Shkaqet e devijimit dhe humbjes së havarixhëve dhe gulatëve në tekfir në çështjet e tekfirit

1- Nuk bejne dallim midis gjykimit ndaj njeriut ne dunja dhe gjykimit tije ne ahiret, por i perziejne te dyja dispozitat bashke. 

2- Nuk bejne dallim midis tekfirit te pergjithshem (mutlak) dhe tekfirit te vecante, edhe pse ndoshta e degjon prej tyre nje pretendim te tille, por ne realitet nuk dine si ta praktikojne dhe zbatojne dallimin midis tekfirit te vecante dhe tekfirit te pergjithshem ne ceshtjet fetre mbi njerezit? 

3- Nuk bejne dallim midis gjykimit te shteteve dhe gjykimit mbi pjestaret dhe banuesit e ketyre shteteve, pasi thone me domosdoshmerise e lidhjes se gjykimit midis shteteve dhe banuesve te saj, tamam ashtu sic pretendoshin hauarrixhet. 

4- Nuk bejne dallim midis islamit te pergjithshem (hukmij) me ane te se cilit mjafton per muslimanin te shpetoj dhe te shkoje ne xhenet (pra el ijman el muxhmel) dhe islamit te vertet te shkoqitur (el ijman el mufasal). 

5- E konsiderojne perhapjen e shirkut argumente te prere dhe te pa diskutueshem per gjykimin me tekfir te njerezve ne menyre te vecante, prandaj i shehe te dyshojne ne islamin e tyre.

 6- Origjina tek muslimanet dhe pjestaret e kibles tek ata eshte kufri, me pretekstin se njerezit nuk kane bere kufer ne tagut sipas menyres tyre, prandaj i shehe te gjykojne me kufer te gjithe imamllaret qe punone ne ministrit fetare apo komunitet muslimane pa kurrfare shpjegimi dhe te largohen nga xhamite e muslimaneve duke mos u falur pas atyre? 

7- Nuk mjaftohen me argumentet dhe veprat e jashtme te cilat jane treguese per gjykimin me islam ndaj njerezve si dhe dalluese ndaj muslimaneve nga kafirat, prandaj nuk gjykojne me islamin e tyre ose ndalojne ( jeteuekefune) ne gjykimin e tyre me islam derisa ti pyesin apo ti provokojne ne akiden e tyre? 

8- Nuk bejne dallim midis gjerave dhe shkaqeve qe konsiderohen kufer ne menyre te qarte dhe te preme dhe atyre gjerave te paqarta apo dyshimeve qe nuk jane tekfir berse ne menyre te qarte dhe te preme. 

9- Mendojne keq ndaj te gjithe muslimaneve, dijetareve, hoxhallareve, dhe nxenesve dijes, prandaj i bejne tekfir atyre me dyshime dhe gjynahe te cilat nuk jane tekfir berse.

10- Per shkak te xhehlit tyre kujtojne se vetem ata i kutpojne ceshtjet madhore te akides dhe teuhidit, prandaj i shehe te refuzojne apo kundershtojne dhe sulmojne kedo prej dijetareve dhe hoxhallareve te hakut qe nuk pajtohet me ata ne trajtimin e ceshtjeve tilla fetare. 

Hf. Ibrahim Zaimaj

Post a Comment