Anuluesit (prishësit) e Islamit.

Anuluesi i nëntë i Islamit​

Një mesele: ​Ky anulues konsiderohet anulues në kaptinën e dërgesës, sepse është prej gjërave të domosdoshme të dëshmisë (shehadetit), rreth çështjes se Pejgamberi sal’lAllahu alejhi ue sel­lem është i Dërguar, përmes të së cilës pamundësohet mosdalja nga sheriati i tij, si dhe kjo çështje hyn në teuhidin e pasimit.

Thotë autori: "Kushdo që beson se është e lejuar për disa persona që të jenë të lirë nga zbatimi i Sheriatit të Muhammedit sal’lAllahu alejhi ue sel­-lem",

Dhe, ky anulues, në realitet u është drejtuar sufive dhe atyre që besojnë se evliatë e gjallë kanë të drejtën e lirisë në zbatimin (apo moszbatimin) e sheriatit, dhe argument për këtë ka transmetuar Ibn Tejmijje në [Mexhma’u el­Fetava ­ 10/435,435], ku i përmend disa dispozita, dhe prej tyre se; “kush beson se namazi bjen (obligueshmëria bie) për disa shejhë të ditur... dhe se (tek) Allahu ka disa njerëz me pozitë të veçantë për të cilët nuk është obligim namazi.... dhe se Allahu ka disa njerëz me pozitë të veçantë të cilët nuk kanë nevojë të pasojnë Muhammedin sal’lAllahu alejhi ue sel­lem, por mjaftohen sikurse është mjaftuar Hidri nga Musa, e kush beson se këta janë Evlija, është kafir me pajtimin e imamëve të Islamit...”.


Ky është vendi i argumentimit!

Dhe ka transmetuar autori i librit ["el­Ikn'a"], shpjegimin e kësaj fjale "Kushdo që beson se është e lejuar për disa persona që të jenë të lirë nga zbatimi i Sheriatit është kafir​", pra tog­fjalëshi "Kushdo që beson​", ky është anulues nga ana e besimit, për dallim nga ai para tij që është anulues nga ana e veprimit. Me fjalët "disa persona​", ka për qëllim Evlijatë e gjallë apo shujuhët që kanë dituri, siç thonë sufitë, "që të jenë të lirë",​nënkupton se është i lirë dhe sheriati nuk është obligativ për të, "Sheriatit të Muhammedit sal’lAllahu alejhi ue sel­lem", pra e ka për qëllim fenë d.m.th. nuk i lejohet atij të ketë liri për moszbatimin e diçkaje nga feja, pamvarësisht a janë ato shtylla, obligime madje edhe sunnete, "sikur i është lejuar Hidrit të del nga sheriati i Musës", ë​shtë përmendur ngjarja e Hidrit në Surën Kehf, "është kafir" ​pra bën kufër të madh dhe del nga feja (konsiderohet anulues).

Autor i librit "Anuluesit e Islamit": Shejh Muhammed Ibn Abdul’Uehab (Allahu e mëshiroftë)

Shpjeguesi i librit: Shejh Ali Hudejri (Allahu e liroftë)

Përkthyesi: Ebu Kaswara el­Albani (Allahu e mëshiroftë)

Post a Comment