Anuluesit (prishësit) e Islamit.

Anuluesi i tetë i Islamit​


 Përkrahja dhe ndihmesa ndaj mushrikëve kundër muslimanëve​: 

Ky anulues është me rëndësi, posaçërisht për kohën tonë, për shkak të fuqisë së kafirëve dhe dobësisë së muslimanëve, dhe për shkak të rënies së disa muslimanëve në të, si dhe për shkak të përhapjes së tij tek shumica.

Një mesele: ​Argumentet për këtë, autori ka përmendur fjalën e Allahut: “Cilido prej jush që do t’i marrë ata si përkrahës, atëherë ai sigurisht është prej tyre​" [Ma’ide, 51], dhe e ka transmetuar Ixhmanë, se ndihmesa e mushrikëve kundër muslimanëve është kufër. 

Shejh Ibn Bazi, në fetvatë e tij 1/274 (Allahu e mëshiroftë), ka thënë: "Dijetarët islam janë pajtuar që të gjithë, se ai i cili ju ndihmon jobesimtarëve kundër muslimanëve, nëse ju ndihmon me çfarëdo lloj ndihme, është kafir si ata.

Një mesele: ​drejt çkaje çon ndihmimi i kafirëve kundër muslimanëve? 
1. Çon drejt ngritjes së kufrit. 
2. Çon drejt tradhtisë apo lënies pa ndihmë të Islamit. 
3. Çon drejt dhënies së pushtetit kafirëve mbi besimet e muslimanëve. 

Një mesele: ​Llojet e ndihmesës dhe përkrahjës që janë anulues të fesë:

 Së pari; Kur u ndihmonatyre kundër muslimanëve për shkak të dashurisë së tij ndaj fesë së tyre, apo dashurisë së tij ndaj simboleve të tyre të kufrit, apo të jetë i kënaqur me fenë e tyre, kjo konsiderohet si anulues, thotë Ibn Xherir et­Tabari në tefsirin e tij;"Kush i miqëson ata ai është prej tyre", dhe thotë: "Kush i miqëson ata dhe i ndihmon kundër muslimanëve ai është në fenë dhe besimin e tyre sepse nuk miqëson dikush dikënd vetëm se është i kënaqur me fenë e tij dhe asaj në të cilën është ai, e nëse kënaqet me fenë e tyre atëherë ai e ka armiqësuar atë që e kundërshton dhe e ka hidhëruar atë dhe bëhet dispozita e tij sikur dispozita e tyre"[Tefsiri i Tabariut ­ 10/400]. Dhe realiteti i këtij anuluesi është se ai është kënaqur me kufrin, e kur e pranon se është i kënaqur me kufrin, ai është renegat (murted), thotë i Madhërishmi "(Përkujto) Kur Ibrahimi babait të vet dhe popullit të tij i tha: “Unë jam i larguar(distancuar)prej asaj që adhuroni ju"[Zuhruf, 26], dhe në hadith që thuhet se "Kush thotë La ilahe il’lAllah dhe bën kufër mbi çdo gjë që adhurohet pos Allahut, ndalohet pasuria dhe gjaku i tij." [E transmeton Muslimi], ndërsa mënyra e argumentimin është kuptimi i kundërt (mefhum el­muhalefe). 

Së dyti; Kur u ndihmon dhe i miqëson ata kundër muslimanëve, duke qenë se ai e urrenë fenë e tyre, porse si pasojë e kësaj ndihme, ata potencialisht do të arrijnë deri tek pushteti dhe mbisundimi, thotë Ibn Hazmi në ["el­Muhale"]: "Sa i përket atij luftëtari musliman që fanatizmi e çon që të kërkoj ndihmë nga mushrikët luftues, dhe vret ata muslimanë që e kundërshtojnë, apo merr pasuritë e tyre dhe robëron gratë e tyre, nëse në këtë rast janë muslimanët mbisundues dhe kafirët (nga të cilët ka kërkuar ndihmë) janë thjeshtë vetëm si pasues të tij (ndjekin urdhërat e tij), ai në këtë rast është i shkatërruar dhe ka arritur kulmin e fiskut, por nuk bëhet me këtë vepër kafir sepse, nuk ka bërë vepër që e bën të domosdoshme kufrin, ndërsa nëse pushteti i kafirëve vepron mbi të, atëherë ai është kafir, e nëse janë të barabartë, nuk zbatohet pushteti i njërit prej tyre ndaj tjetrit, nuk e shohim se është kafir me këtë" ["el­Muhale" ­ 13/138]

Së treti; Kur i ndihmon kafirët kundër muslimanëve, edhe nëse i urrenë mushrikët, megjithatë kafirët pas kësaj arrijnë deri tek pushteti dhe mbisundimi për shkak të ndihmës së tij kundër muslimanëve, ai është kafir. 

Një mesele: ​Cilat janë llojet e mbështetjes, përkrahjes dhe ndihmës që u bëhen mushrikëve? Mbështetje ushtarake, materiale, politike, ideologjike si dhe mbështetja me propozime dhe këshilla, si dhe mbrojtja e tyre. 

Një mesele: ​Mesele bashkohore rreth ndihmimit të mushrikëve. Ndihmimi i partive socialiste apo komuniste, në cilin do vend Islamik, ndihmimi i tyre për të arritur deri tek pushteti dhe qeveria, ku kjo ua garanton atyre forcën dhe pushtetin, dhe do t'ua imponojnë muslimanëve komunizmin e tyre, të gjitha këto gjëra, hyjnë në fjalën e Ibn Hazmit: 

1. Ndihmimi i partive laike, në cilindo vend qoftë, dhe me çfarëdo mënyre që të arrijë deri tek pushteti, ngase kjo gjë në vete ngërthen imponimin e kufrit për muslimanët, ndërsa fjala e autorit "Ndihmimi i mushrikëve", d.t.th. për ata që është e konfirmuar se janë mushrikë, dhe njejtë me këta janë kafirët, pavarësisht a janë ata mushrikët banorë të ndonjë vendi Islamik që ndihmohen, apo janë afër ndonjë vendi Islamik që ndihmohen, dhe pavarësisht a është kjo ndihmë e përhershme apo e përkohshme, dhe kuptimi i ndihmës është që të jenë ndihmues apo mbrojtës të tyre, "dhe përkrahja e tyre", fjala "dhe" nënkupton se ka dallim mes përkrahjes dhe ndihmesës, d.t.th. ndihmesa është e përkohshme ndërsa përkrahja e përhershme, e pamvarësisht se a e ka vepruar këtë apo atë, që të dyja (rastet) janë kufër, "kundër muslimanëve", e ka për qëllim me fjalën "musliman", çdokënd që thotë La ilahe il’lAllah dhe nuk ka vepruar ndonjë anulues prej anuluesve të Islamit, duke u bazuar në këtë gjë, fjala "musliman" përfshinë disa grupe, dhe ata janë: 

1. Që i ndihmojnë mushrikët kundër muslimanëve muvahida (njësues). 
2. Që i ndihmojnë mushrikët kundër muslimanëve mëkatarë. 
3. Që i ndihmojnë mushrikët kundër muslimanëve të rebeluar (bugatë). 

Të gjitha këto tre grupe hyjnë në fjalën muslimanë, pra kush i ndihmon kafirët kundër këtyre (muslimanëve), ai është murted dhe është anuluar Islami i tij. 

Ndërsa nëse i ndihmon kafirët kundër grupeve të devijuara (bidatçive) të muslimanëve, në këtë gjë ka (nevojë për) shtjellim dhe detajizim: 

a. Nëse nuk bëjnë kufër me bidatin e tyre (nuk dalin nga feja), në këtë rast nëse i ndihmon kafirët kundër tyre, anulohet Islami i tij, sepse këta hynë në fjalën musliman. 
b. Nëse me bidatin e tyre bëjnë kufër (dalin nga feja), sikur p.sh. nëse adhurojnë dikë tjetër pos Allahut, në këtë rast nëse i ndihmon kafirët kundër këtyre, nuk konsiderohet ky rast si anulues, dhe këta hyjnë në meselen ndihmimit të kafirëve kundër kafirëve, sepse këta në realitet janë kafirë edhe nëse e quajnë veten muslimanë. 

Një mesele: ​Ndihmimi i kafirëve kundër kafirëve pavarësisht se kundër kujt ndihmohen, qofshin kafirë në origjinë (kafir asli) sikur jehudët dhe të krishterët, apo e quajnë veten muslimanë, porse kanë vepruar anulues të Islamit, për këtë mesele ka polemikë në mesin e dijetarëve; dikush e ka ndaluar këtë gjë dhe dikush e ka lejuar me kushte, por sidoqoftë, nuk konsiderohet ndihmimi i kafirëve kundër kafirëve prej anuluesve të Islamit. 

Një mesele: ​Meselet e mëparshme janë (ekskluzivisht) për ndihmimin dhe përkrahjen e kafirëve, në gjendje lufte, pra duke i ndihmuar mushrikët kundër muslimanëve. 

Ndërsa sa i përket meseles së kërkimit të ndihmës ajo ndryshon, e ajo është, kur është lufta në mes të muslimanëve, pastaj ndonjëri prej atyre muslimanëve kërkon ndihmë nga kafirët kundër muslimanëve, dhe kjo është pikërisht qëllimi me këtë meselen e kërkimit të ndihmës, pra kërkimi i ndihmës nga kafirët për luftimin e disa muslimanëve tjerë, për dispozitën e saj, ka shtjellim dhe detajizim: 

Së pari;Nëse janë muslimanët që kërkojnë ndihmë nga kafirët më të fortë dhe ata e kanë pushtetin, ndërsa kafirët janë më të dobët dhe nuk do të kenë pas luftës fuqi apo pushtet, në këtë çështje ka polemikë në mesin e dijetarëve. Disa e kanë lejuar ndërsa shumica e kanë ndaluar, vetëm në raste të domosdoshme, dhe kjo mesele quhet kërkimi i ndihmës nga mushrikët (ndërsa meselet e mëhershme ishin rreth ndihmimit të kafirëve kundër muslimanëve), pra e kanë lejuar me kushte:

 1. Të jetë fuqia dhe frenat e luftës në duart e muslimanëve. 

2. Të jenë kafirët më të dobët si dhe të sigurohemi nga sherri dhe tradhëtia e tyre. 

3. Të ekzistojë domosdoshmëri e realtë jo iluzionare dhe e supozuar, gjithsesi, më me rëndësi këtu është se kjo nuk është anulues nga anuluesit e Islamit. 

Së dyti; Ndërsa nëse muslimanët që kanë kërkuar ndihmë nga kafirët janë më të dobët dhe kërkojnë ndihmë nga kafirët që janë më të fortë, në atë mënyrë, që nëse fitojnë këta muslimanë të dobët, do t’u takonte kafirëve mbisundimi dhe pushteti mbi muslimanët e mposhtur, atëherë kjo konsiderohet anulues prej anuluesve të Islamit, sepse kjo përmbanë në vete se, kafirët do t'ua imponojnë muslimanëve kufrin apo simbolet e tij, dhe në këtë rast zbritet fjala e Ibn Hazmit që e cekëm më lartë, dhe hyn nën meselen e kërkimit të ndihmës. 

Meselja e aleancave politike; nëse disa muslimanë bëjnë aleancë me parti komuniste apo sekulariste për të arritur deri tek pushteti, e në këtë rast shtjellimi dhe detajizimi është po i njejtë sikurse ai më lartë, por a është anulues apo jo? Ajo se është e ndaluar, s’ka fare dyshim në të, për shkak të asaj që ka transmetuar Muslimi nga Pejgamberi sal’lAllahu alejhi ue sel­lem që ka thënë: "Kthehu se ne nuk do të kërkojmë ndihmë nga mushriku", pra aleanca e disa muslimanëve me partitë të kufrit, në atë mënyrë që, nëse arrijnë në pushtet (kafirët), ua imponojnë muslimanëve shirkun dhe sekularizmin e tyre, dhe poashtu kanë ndikim të kufrit mbi besimet e muslimanëve, kjo konsiderohet anulues, e nëse janë partitë e kufrit të dobëta, s’kanë forcë, dhe ata janë pasues të muslimanëve, dhe nëse arrjinë muslimanëtdhe aleatët e tyre deri tek pushteti, por nuk u imponohet muslimanëve besimi i partive të kufrit e as nuk kanë fuqi mbi ta, d.t.th. kanë pushtet muslimanët mbi ta, atëherë, ky lloj kërkimi i ndihmës nga këto parti nuk është anulues (i Islamit të tyre), por ai musliman që i ka konsideru ata si aleatë, është në kulminacionin e fiskut, siç tha Ibn Hazmi, dhe poashtu aludon për këtë gjë hadithi i Muslimit, "Kthehu, sepse ne nuk kërkojmë ndihmë nga mushriku", porse nuk është kjo vepër anulues (i Islamit të tij). 

Autor i librit "Anuluesit e Islamit": Shejh Muhammed Ibn Abdul’Uehab (Allahu e mëshiroftë) 
Shpjeguesi i librit: Shejh Ali Hudejri (Allahu e liroftë) 

Përkthyesi: Ebu Kaswara el­Albani (Allahu e mëshiroftë)

Post a Comment