Nxjerrja e njeriut nga Islami (bĂ«rja Tekfir), ose hyrja nĂ« tĂ« Ă«shtĂ« prej gjĂ«rave mĂ« tĂ« mĂ«dha nĂ« islam. Kjo çështje dhe çështjet tjera na janĂ« shpjeguar, pĂ«r mĂ« tepĂ«r, dispozitat e tij, e tĂ«rĂ« kjo Ă«shtĂ« prej dispozitave mĂ« tĂ« qarta nĂ« fe. Prandaj detyra jonĂ« Ă«shtĂ« tĂ« pasojmĂ« dhe tĂ« mos shpikim, siç thotĂ« Abdullah ibn Mesudi: “Ndiqni, dhe mos shpikni”.
NĂ« çështjet pĂ«r tĂ« cilĂ«n dijetarĂ«t nuk janĂ« tĂ« pajtimit se a Ă«shtĂ« kufĂ«r apo jo, duhet tĂ« jemi tĂ« kujdesshĂ«m. Ne nuk duhet tĂ« nxitojmĂ« pĂ«rveç nĂ«se nĂ« çështje ka tekst tĂ« qartĂ« prej Pejgamberit salallahu alejhi ue selem. Shejtani nĂ« kĂ«tĂ« çështje shumicĂ«n e njerĂ«zve i ka devijuar (mashtruar sh.p). NjĂ« grup ka refuzuar (ka mangĂ«suar) dhe ka gjykuar me islam (i ka quajtur musliman) disa njerĂ«z pĂ«r tĂ« cilĂ«t Kur’ani, Sunneti dhe konsensuesi tregojnĂ« se janĂ« nĂ« kufĂ«r. NjĂ« grup tjetĂ«r e ka tepruar dhe ka shpallur kafira ata, pĂ«r tĂ« cilĂ«t Kur’ani, Sunneti dhe konsensusi tregojnĂ« se janĂ« nĂ« Islam.
E çuditshme është se, kur ndonjëri prej tyre pyetet rreth çështjes së taharetit, tregtisë dhe kështu me radhë, nuk do të jap fetva vetëm në bazë të pikpamjeve të kuptimit të tij dhe atë që e tregon mendja e tij si një gjë të bukur, por do të hulumtonte fjalët e dijetarëve dhe do të jepte fetva në bazë të asaj atë që thonë ata.
Pra, si atëherë në këtë çështje të rëndësishme e cila paraqet çështjen më të rëdësishme dhe më të rezikshëme në fe, të mbështetemi vetëm në të kuptuarit dhe mendimin tonë dhe në atë mendim që e tregon atë si një gjë të bukur.
Çfarë musibeti (sprovimi) sipas islamit nga këto dy grupe dhe vuajtje prej këtyre dy belajave.
Allahu ynĂ«, ne tĂ« lutemi qĂ« tĂ« na udhĂ«zosh nĂ« rrugĂ«n e drejtĂ«, nĂ« rrugĂ«n e atyre tĂ« cilĂ«ve i ke bekuar, e jo nĂ« rrugĂ«n e atyre tĂ« cilĂ«t ju jeni tĂ« hidhĂ«ruar apo nĂ« rrugĂ«n e atyre qĂ« devijuan.Ve sallAllahu ala Muhammed.” (Fundi i citatit nga libri "Ed-Durerus-saniyya" 8/217, kapitulli mbi dispozitĂ«n e femohuesve)
Ai i cili e merë parasysh temën e tekfirit, në librat e fikhut, do të shohë qartë rëndësinë e një numri të madhë të çështjeve që lidhën për të, dhe do të kuptojë rëndësinë e kësaj teme dhe rrezikun e tij. Merrni për shembull gjendjen e sunduesit dhe rregullat që lidhen me të:
- Obligim i miqĂ«sisĂ« dhe dashurisĂ« ndaj udhĂ«heqĂ«sit i cili Ă«shtĂ« musliman. Ă‹shtĂ« detyrĂ« pĂ«r t’i ndihmuar atij dhe tĂ« jenĂ« tĂ« bindur ndaj tij. Nuk lejohet tĂ« ngrihen kundĂ«r tij, pĂ«rveç nĂ«se nuk shohim njĂ« kufr tĂ« qartĂ« dhe tĂ« dukshĂ«m. Ă‹shtĂ« e lejuar tĂ« falemi mbas tij dhe tĂ« luftojmĂ« me tĂ«, pa marĂ« parasyshĂ« a Ă«shtĂ« i mirĂ« apo i keq, pĂ«r aq kohĂ« sa Ă«shtĂ« nĂ« pĂ«rqafimin e islamit dhe gjykon me ligjin e Allahut. Sundimtari musliman Ă«shtĂ« njĂ« velijj (kujdestar), i dikujt qĂ« nuk ka kujdestar.
- Nga ana tjetĂ«r, njĂ« sundimtar i cili Ă«shtĂ« pabesimtar, nuk Ă«shtĂ« lejuar t’ia japim besĂ«n, nuk Ă«shtĂ« lejuar ta ndihmojmĂ« atĂ« e as tĂ« kemi miqĂ«si me tĂ« dhe ta duam atĂ«. Namazi mbas tij nuk Ă«shtĂ« i lejuar e as tĂ« gjykohemi para tij. PĂ«rgjegjĂ«sia e tij pĂ«r muslimanĂ«t nuk Ă«shtĂ« nĂ« rregull. Muslimani nuk Ă«shtĂ« i detyruar qĂ« t’i bindet njĂ« sundimtari tĂ« tillĂ«, pĂ«rkundrazi, ai Ă«shtĂ« i detyruar ta shkarkoj atĂ« ose tĂ« bĂ«jĂ« pĂ«rpjekje pĂ«r tĂ« punuar pĂ«r ta hequr atĂ« (1) dhe pĂ«r ta vendosur njĂ« sundimtar i cili Ă«shtĂ« musliman.
Kështu që kufri i atij që do dhe ndihmon kufrin e tij apo ligjet e tij të fabrikuara nga kafirat, apo edhe nëse i mbron ose merrë pjesë në forcimin e këtyre ligjeve, ose vënë ligje dhe gjykon sipas këtyre ligjeve, siç janë gjyqtarët dhe të ngjajshmit sikur këta.
- Pastaj, nĂ« legjislacionin e kujdestarisĂ«, kafiri nuk mund t’i bĂ«het kujdestar muslimanit, kĂ«shtu qĂ« kafiri nuk mund tĂ« jetĂ« pĂ«rgjegjĂ«s apo gjyqtar i muslimanit. Ai nuk mund tĂ« bĂ«het imam nĂ« namaz e as nuk mund tĂ« bĂ«het pĂ«rgjegjĂ«s dhe kujdestar i muslimanĂ«s nĂ« rastin e martesĂ«s.Gjithashtu, e humbĂ« hadanĂ«n (kujdestarinĂ« e fĂ«mijĂ«ve tĂ« muslimanĂ«ve) dhe vasijjetin e jetimĂ«ve dhe tĂ« ngjajshme.
- Në dispozitën e martesës, nuk është e lejuar të martohet kafiri me një muslimane, e as kafiri nuk mund të bëhet velijj(kujdestar) i muslimanës gjatë martesës.(2) Dhe në qoftë se një musliman martohet me një muslimane dhe pastaj dezertonë nga feja, martesa bëhet e pavlefshme dhe është detyrë me i ndarë...
- Në ligjet e trashëgimisë (mirazit), diversiteti i fesë është një faktor që ndikon në ndalimin e trashëgimisë tek shumica e dijetarëve.
- Në dispozitën e gjakut dhe hakmarrjes nuk vritet muslimani nëse e mbyt kafirin e as për vrasjen e kafirit el-harbin (kundër të cilëve luftohet) apo murtedëve,pavarësisht nëse vrasja ishte me ose pa qëllim, nuk e lidhë keffaretin (shpagimin) e as gjakun. Çfarë nuk është për të njëjtin rast kur është fjala për muslimanët.
- Në dispozitat e xhenazës (varrimit), nuk i falët xhenazja pabesimtarit, nuk gasulohet e as që varroset në varrezat e muslimanëve. Nuk është e lejuar të lutemi për të për kërkim faljeje e as të mos qëndrojm pranë varrit të tij, e cila nuk është për të njëjtin rast me muslimanët.
- Në dispozitat gjygjësore, nuk është e saktë vendpozita e kadisë (gjykatësit) i cili është pabesimtarë. Nuk lejohet të dëshmojë kundër myslimanëve kafiri.Gjithashtu, nuk lejohet të gjykohet me dikë para kadisë i cili gjykon me ligjin e pabesimtarëve. Vendimet e tij nuk zbatohen, as nuk lidhët për të çdo pasojë e ndërveprimit të tyre.
- NĂ« rregullat e dashurisĂ« (el-vela') dhe urrejtja (el-Bera '), Ă«shtĂ« detyrĂ« (obligim) ta do muslimanin dhe nuk lejohet tĂ« dinstacohet nga ai nĂ« tĂ«rĂ«si, por disntacohet nga mĂ«kati i tij. Ă‹shtĂ« e ndaluar qĂ« t’i doj jobesimtarĂ«t, ose pĂ«r tĂ« ndihmuar ata kundĂ«r muslimanĂ«ve ose pĂ«r t’ju treguar pikat e dobĂ«sisĂ« tĂ« muslimanĂ«ve. Ă‹shtĂ« obligim urretja e pabesimtarĂ«ve dhe heqja dorĂ« nga ata.
Dhe kështu me radhërregullat e tjera të Sheriatit që lidhen me këtë çështje shumë të rëndësishme. Dhe atë që kemi thënë është vetëm një pikë në det të cilën kemi dhënë shembuj dhe për të tërhequr vëretjen në seriozitetin e kësaj çështjeje. Dëshmi për atë që përmendëm më lartë janë të njohura mirë dhe janë në librat e fikhut dhe libra të tjerë.
Shejh Muhammed Asim el Makdisi
Post a Comment