Bindja ndaj atyre që e zëvendësojnë sheriatin e Allahut, duke e ditur se e kanë kundërshtuar sheriatin dhe gjykimin e Tij

Pjesa e tretë: Bindja ndaj atyre që e zëvendësojnë sheriatin e Allahut, duke e ditur se e kanë kundërshtuar sheriatin dhe gjykimin e Tij 

Në këtë çështje kanë devijuar shumë njerëz. Për këtë shkak vërehet se titulli ka ardhur i gjatë në mënyrë që të përcaktohet situata të cilën e synojmë në këtë lloj të gjykimit. Ky është një nga llojet e gjykimit me atë që nuk e ka zbritur Allahu dhe kufër i madh i cili të nxjerrë nga feja. Kjo mesele u bë e qartë kur kemi folur tek fjala e Allahut të Madhëruar: “Ata i konsideruan “ahbarët” (priftër jehudi) të tyre, “ruhbanët” (murgjit e krishterë) të tyre dhe Mesihun (Isain) birin e Merjemes, për zota pos All-llahut,…” (Teube:31). Pastaj edhe hadithi i Adij ibn Hatimit dhe mendimin Ibn Tejmijes (Allahu e mëshiroftë) rreth ajetit dhe këtij hadithi. Për shkak të rëndësisë se madhe që ka kjo mesele, këtu do t‟i kthehemi asaj që ka thënë Ibn Tejmije (Allahu e mëshiroftë). Thotë Ibn Tejmije (Allahu e mëshiroftë): “Këta që i kanë marrë prifterinjët dhe murgjët e tyre për zota, duke iu bindur në lejimin e asaj që e ka ndaluar Allahu dhe ndalimin e asaj që e ka lejuar Allahu, ishin dy forma: 

E para: Që ta kuptojnë se i kanë zëvendësuar ligjet e Allahut dhe i pasojnë në atë zëvendësim, duke e besuar lejimin e asaj që Allahu e ka ndaluar dhe ndalimin e asaj që Allahu e ka lejuar. Prandaj, duke i pasuar prijësat e tyre dhe duke e ditur se e kanë ndryshuar fenë e pejgambëreve- ata bënë kufër. Allahu dhe i dërguari i tij kësaj i kanë thënë shirk. 

E dyta: Që të jetë besimi dhe bindja e tyre në konsiderimin e hallallit-hallall dhe haramit-haram ( e vërtetuar), mirëpo iu binden në mëkat ndaj Allahut. Ashtu siç i vepron muslimani mëkatët e mëdha për të cilat beson se janë mëkate; këta e marrin të njëjtin gjykim. Pra, janë mëkatarë të mëdhenj.

Duke u nisur nga kjo, pasuesit e pushtetarëve që gjykojnë me atë qe nuk e ka zbritur Allahu nuk bëjnë kufër përveç se me kushte. Me kryesoret janë:

1. Që ta dinë se udhëheqësit të cilët gjykojnë me atë që nuk e ka zbritur Allahu janë zëvendësues dhe ndryshues të sheriatit të Allahut. Kështu që këta i pasojnë në këtë zëvendësim dhe ndryshim.

 2. Shfaqja e asaj që tregon pranimin dhe pajtimin me ta, me çrast i bashkëshoqërojnë në pasim ligjëvenësit (parlamentarët), krahas Allahut- në besimin e ndalimit të hallallit dhe lejimin e haramit. Këtu nuk thuhet se gjykimi i tyre është i ngjajshëm me atë që nuk gjykon me atë që nuk e ka zbritur Allahu, duke e vendosur si ligj të përgjithshëm, sepse i gjykuari ka mundësi që iu është bindur për shkak të epshit. Kështu që ai hynë në grupin e mëkatarëve, ose nga injoranca, duke menduar se ajo që e kanë vendosur ata është prej gjykimit të Allahut, ose është i imponuar. Meqenëse këto gjëra janë të mundshme, themi që patjetër duhet të kemi argument të prerë sepse esenca të muslimanët në përgjithësi është Islami. Andaj nuk dalin nga Islami përveçse me kryerjen e një negacioni (anuluesi) të qartë, për të cilin janë plotësuar kushtet dhe larguar pengesat. Për me tepër sqarim në këtë mesele, gjithmonë duke u frikësuar që dikush të mos të bie në gabim, po e sjellim fetvanë (përgjigjën)e shejh Uthejminit (Allahu e mëshiroftë) për këtë mesele( çështje): Është pyetur: Cili është gjykimi për pasuesit e dijetarëve dhe udhëheqësve në lejimin e asaj që e ka ndaluar Allahu dhe anasjelltas?

 U përgjigj: “Pasimi i dijetarëve ose i udhëheqësve në lejimin e asaj që e ka ndaluar Allahu dhe anasjelltas është tri lloje:

Lloji i parë: Që t‟i pasojnë në atë duke qenë të kënaqur (pajtuar) me fjalët e tyre, duke i dhënë përparësi atyre dhe duke e urrejtur gjykimin e Allahut. Ky njeri është kafir, sepse e ka urrejtur atë që e ka zbritur Allahu, ndërsa urrejtja e asaj që e ka zbritur Allahu është kufër. Argument për këtë është fjala e Allahut: “Këtë për shkak se ata e urrejtën atë që e zbriti All-llahu, prandaj atyre ua zhduk veprat”. (Muhammed:9). Veprat nuk asgjesohen përveçse me kufër, dhe kushdo që e urren atë që e ka zbritur Allahu- ai është kafir.

 Lloji i dytë: Që t‟i ndjekin (pasojnë) në atë duke qenë të kënaqur me gjykimin e Allahut dhe duke e ditur se gjykimi i Allahut është me i miri, më i përshtatshmi për njerëzit dhe shtetet. Mirëpo, për shkak të epshit i pason ata. Ky nuk bën kufër, por është fasik (mëkatar i madh). Nëse thuhet, pse nuk bën kufër? Përgjigjja: Sepse ky njeri nuk e ka refuzuar gjykimin e Allahut, bile është i pajtuar dhe i kënaqur me të, mirëpo për shkak të epshit e ka kundërshtuar. Ky është i njejtë sikurse mëkatarët e tjerë. 
Lloji i tretë: Që t‟i ndjek (pason) ata duke qenë injorant dhe duke menduar se ai është gjykimi i Allahut . Ky lloj ndahet në dy pjesë: 
Pjesa e parë: Që t‟i mundësohet ta mëson të vërtetën (hakun), mirëpo është neglizhent ose përtac. Ky është mëkatar, sepse Allahu ka urdhëruar që të pyeten dijetarët, kur nuk ke dituri.
  Pjesa e dytë: Që të jetë xhahil (injorant) dhe nuk ka mundësi që ta mëson hakun (të vërtetën). Kështu që i ndjek ata me qëllim imitimi dhe mendon se kjo është e vërteta. Në këtë situatë ky njeri nuk bën mëkat, sepse e ka bërë atë që kishte mundësi. Prandaj është i arsyetuar…” 156 . Këto janë shkurtimisht tri llojet e gjykimit që hynë në kufrin e madh, për atë që nuk gjykon me atë që nuk e ka zbritur Allahu:
 Lloji i parë: Ai lloj që ka të bëjë me akide: Si p.sh. mohimi, lejimi i të ndaluarës, ndalimi i të lejuarës, ose bindja në lejimin e të ndalurës e të ngjajshme. (Në këtë hyn disa lloje).
 Lloji i dytë: Legjislacioni i cili është në kundërshtim me sheriatin e Allahut (Gjykimi me ligjet e fabrikuara). (Në këtë hynë disa lloje) 
Lloji i tretë: Bindja ndaj atyre që e zëvendësojnë/ndryshojnë ligjet e Allahut, duke e ditur se e kanë kundërshtuar sheriatin e Allahut. (Në këtë hynë vetëm një lloj).

156Mexhmua el themin: 2/129-130
Dr.Abddurrahman ibn Salih Mahmud